י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מסרים מבולבלים

סער אמש: אין ממשלה ללפיד; היום: ננהל עמו מו"מ

המרוץ לבחירות הקרובות מתחמם ו'בתקווה חדשה' שבהובלת סער המסרים של הקמפיין מתבלבלים. לאחר שאתמול הצהירו כי אין ללפיד ממשלה, ואף לא ישבו תחתיו, היום מבהיר נציג המפלגה כי הם ינהלו עמו משא ומתן | נתניהו והליכוד חוגגים

סער אמש: אין ממשלה ללפיד; היום: ננהל עמו מו"מ
יאיר לפיד//גדעון סער צילום: פלאש 90

פחות מ-3 שבועות לבחירות והמרוץ הפוך ונהיה לחוץ מותח ועוקצני יותר. ב'תקווה חדשה' החליטו אתמול (שלישי) ללכת על ראשו של בנימין נתניהו ולהוכיח כי אין ביכולתו וביכולת לפיד להקים ממשלה, רק לגדעון סער יש את האפשרות. תוך שכמובן מצוין כי סער אינו מתכנן לשבת תחת לפיד.

זו לא הייתה הפעם הראשונה סגדעון סער הודיע כי הוא אינו מתכוון לשבת תחת לפיד. על אמירה זו, בה משתמש נתניהו בתדירות, הוציא סער לא אחת הכחשה. היום, הבהיר דני דיין בריאיון לרדיו 90 כי במקרה ומלאכת הרכבת הממשלה תוטל על לפיד, תקווה חדשה תנהל עמו משא ומתן.

כאמור, נתניהו המשתמש בטיעון זה בתדירות, קפץ על המציאה. וכתב שוב: "ראש הממשלה הבא יהיה לפיד או נתניהו. אם תצביעו למפלגות אחרות - לפיד יהיה ראש ממשלה. אם תשבו בבית ולא תבואו להצביע ליכוד - לפיד יהיה ראש ממשלה. הצביעו רק ליכוד" קרא נתניהו.

סער לא נשאר חייב והגיב לדבריו של נתניהו בטוויטר: "נתניהו, תהיה רגוע, ישראל תהיה בידיים טובות, אני אחליף אותך".

דני דיין עצמו הגיב אף הוא לסערה שדבריו עוררו והבהיר: "ללפיד אין שום סיכוי להרכיב ממשלה. חזרתי ואמרתי את זה לכל אורך הריאיון. לשאלה התיאורטית מה יקרה אם הנשיא בכ״ז יטיל עליו את המנדט עניתי תשובה ששייכת יותר לתחום הנימוסים מאשר לתחום הפוליטי. אני עוד אלמד שאסור להיות מנומס במערכת בחירות. רק גדעון סער יוכל להרכיב ממשלה".

גדעון סער מפלגת תקווה חדשה דני דיין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד