י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו ברגעי האלימות

בני ברק: תקף מתנדבי 'הצלה' בזמן טיפול בפצוע - ונמלט • תיעוד

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תיעוד בו נראה חשוד חרדי תוקף מתנדבי "הצלה" שעסקו בטיפול בפצועה שנפגעה בתאונת דרכים בבני ברק | החשוד, לפי עדויות, נכנס לרכבם של המתנדבים והחל להזיזם מהדרך, תוך שהוא תוקף אותם באלימות קשה. החשוד הזיז גם את הרכב הפוגע בניגוד לחוק

בני ברק: תקף מתנדבי 'הצלה' בזמן טיפול בפצוע - ונמלט • תיעוד
החשוד תוקף את המתנדב צילום: באדיבות המצלם

תקרית אלימה נגד מתנדבי 'הצלה' במהלך טיפול בתאונת דרכים: כוחות ההצלה הוזעקו היום (רביעי) לתאונת דרכים קלה שאירעה בצומת הרחובות כהנמן/עזרא בבני ברק. מתנדבי ארגוני ההצלה העניקו במקום טיפול רפואי לאישה שנפצעה באורח קל.

אלא, שבזמן שהמתנדבים טיפלו בפצועה, הגיע לזירת התאונה חשוד שהחל להתפרע, תוך שהוא דורש מהמתנדבים וכוחות ההצלה להזיז את רכביהם. לאחר שהוסבר לו כי הם עסוקים בסיוע רפואי, הוא נכנס לרכבי החירום של המתנדבים, הניע, והחל להזיז אותם ממרכז הכביש.

לפי עדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', החשוד אף הזיז את הרכב הפוגע ממקום התאונה, בניגוד לחוק. בהמשך, כשהמתנדבים ביקשו ממנו לחדול ממעשיו הוא החל לתקוף אותם באלימות קשה. תיעוד שצילמו אזרחים מציג את רגעי התקיפה.

יוסי רוטשטיין, מתנדב במד"א ובארגון 'הצלה' סיפר ל'בחדרי חרדים' את שאירע. "הגעתי לתאונת דרכים", הוא מתאר, "וחסמתי נתיב אחד לצורך טיפול בפצועה. לפתע, אני רואה אדם נכנס לי לרכב ומתחיל לנסוע. הסברתי לו שאנחנו באמצע לטפל בפצועה, אלא שאז הוא החל לתקוף אותנו באלימות".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשטרה פתחה בחקירת האירוע ונערכות סריקות לאיתור החשוד שנמלט מהמקום. 

תקיפה אלימות הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד