י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לחיות בפינוק

האנשים שמצאו את הנוסחה להכנסה קבועה לכל החיים

מי מאיתנו לא רוצה ליהנות מהכנסה קבועה לכל החיים ומסוויטות מפנקות על שפת הכנרת? בעמותת מסוגלים מעניקים לכם הזדמנות מפתיעה ומרגשת במיוחד...

האנשים שמצאו את הנוסחה להכנסה קבועה לכל החיים
הכנסה קבועה צילום: Nati Shohat/Flash90

קשה לכם להתמודד עם המצב? לחוצים מול האתגרים הרבים שניצבים בפניכם? כאנשים מן השורה יש לכם את האפשרות לספר זאת, להתלונן, לבטא את הרגשות הפנימיים ולשתף את מי שתרצו. יש כאלו שלא מסוגלים לכך. הם כלואים בתוך גופם, לא יכולים להביע כלום.

עזרו לילדים המיוחדים ואולי תזכו בפרסים נדירים>>>

חייו של ילד אוטיסט ובני משפחתו קשים מנשוא. הילד הטהור כלוא בתוך גופו, לא מצליח לתקשר, להביע ולבטא את רצונותיו, צרכיו ושאיפותיו. עולמו הפנימי נעול על מסגר ובריח. משפחתו לא מצליחה לדעת מה מתחולל שם בפנים.

למשפחתו של הילד הזה ולעוד מאות כמוה יש כתובת אחת בה מבינים מה עובר עליהן, קשובים לקשייהן ומעניקים להן מעטפת איכותית של תמיכה. לכתובת הזו קוראים עמותת מסוגלים. העמותה פועלת לטובת משפחות המגדלות ילדים אוטיסטיים ומאפשרת להם לחיות חיים רגועים יותר תוך הבנת הילד המוגבל וקידומו בכל תחומי החיים. 

בשביל להמשיך בפעילות האדירה, יצאה עמותת מסוגלים עם קמפיין מפתיע במיוחד, המאפשר לכל אחד להיות שותף פעיל במפעל האדיר ולזכות בכפל כפליים: גם סיוע לילדים טהורים ויקרים, וגם כרטיס הגרלה על שתי סוויטות יוקרתיות צמודות לכינרת, בסמוך לציון הרמב"ם.

עזרו לילדים המיוחדים ואולי תזכו בפרסים נדירים>>>


ז
וכים בסוויטות מפנקות • קרדיט: שאטרסטוק

בהגרלה ישתתפו 5000 איש בלבד, אחד מתוכם יצא עם מפתחות לשתי סוויטות מפוארות בטבריה, הכוללות אבזור וריהוט קומפלט, עם כל הפינוקים הקטנים והגדולים, החל ממטבח מאובזר ומשוכלל ועד לפינת קפה מפנקת ופינת ספות. שתי הסוויטות מבטיחות הכנסה חודשית גבוהה לכל החיים.

גדולי הדור שנחשפו לקמפיין ברכו את כל התורמים והמסייעים וציינו במכתבם כי בימים אלו, בהם כל אחד מחפש ישועה, זוהי התרומה המהודרת, ובזכות התרומה יתברכו התורמים במידה כנגד מידה ולא יראו בביתם ניסיונות אלו ולא יצטרכו לכך.

אין ספק שגם אתם מסוגלים להיות בין הזוכים המאושרים! לחצו כאן כדי להיות שותפים בהגרלה הענקית>>>

הגרלה הגרלה על דירה מסוגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!