י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שני חשודים נעצרו

חשד: מכרו לחו"ל בקבוקי חיסון ריקים של פייזר - ב-100 דולר

המשטרה עצרה שני חשודים תושבי מרכז הארץ, בחשד שמכרו בקבוקי חיסון ריקים של חברת פייזר ברשת האנטרנט - כאשר מחירו של בקבוק אחד עמד על 100 דולר | השניים הספיקו למכור לחו"ל 9 בקבוקים | בביתו של אחד החשודים נמצאו עשרות בקבוקים נוספים

חשד: מכרו לחו"ל בקבוקי חיסון ריקים של פייזר - ב-100 דולר
חיסון, אילוסטרציה צילום: Unsplash

בחקירה משותפת למשטרת ישראל ולמשרד הבריאות, נעצרו היום (רביעי) שני חשודים תושבי המרכז, בחשד שעסקו במכירת בקבוקי חיסון ריקים של פייזר לתושבים בחו"ל. על פי החשד, לאחר מהם הייתה גישה לבקבוקי החיסון במקום עבודתו.

החקירה נפתחה לאחר שביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 התקבל דיווח על ידי האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות. במהלך חיפוש בבית החשוד אותרו עשרות בקבוקים ריקים נוספים. 

מהמשטרה נמסר כי במהלך היום עוכבו לחקירה שני חשודים בני 45 ו-19, תושבי המרכז, "בחשד למעורבות לכאורה בביצוע עבירות של טיפול רשלני בתרופות והחומר רעיל, עבירות נגד פקודת הרוקחות וגניבה ממעביד".

"על פי החשד", ציינו במשטרה, "אחד המעורבים היה בעל גישה לבקבוקוני חיסון ריקים במסגרת עבודתו. בסיום יום עבודה החליט לקחת לביתו בקבוקים ריקים והציע אותם למכירה באמצעות האינטרנט".

לצורך כך, נעזר החשוד בקרוב משפחה שיסייע לו בהליך, כאשר בקבוק ריק אחד נמכר בסכום של 100 דולר. עד עתה ידוע על 9 בקבוקים ריקים שנמכרו לרוכשים שונים בחו"ל. 7 בארצות הברית, אחד באיטליה ואחד בצרפת. 

פייזר חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד