י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשל פגיעה בכלבים?

פייסבוק הסירה את הסרטון המסעיר של יהדות התורה

בעוד פייסבוק מאפשרת למסריו האנטישמיים של אביגדור ליברמן ושאר חברי מפלגתו, היא הסירה את הקמפיין המשעשע של 'יהדות התורה' על הכלבים הרפורמים שחוגגים בר מצווה עם טלית וכיפה

פייסבוק הסירה את הסרטון המסעיר של יהדות התורה
בר מצווה לכלב צילום: קמפיין יהדוה"ת

זוכרים את סרטון הבחירות של 'יהדות התורה' שבו הוצגו חגיגות בר המצווה לכלבים, חגיגות אותן עורכים הרפורמים, הסרטון שעורר סערה והביא לשורת מתקפות נגד יהדות התורה? אז ענקית הרשת פייסבוק החליטה להסיר הערב (רביעי) את הסרטון בשל "פגיעה".

יהדות התורה הגיבו בעקיצה לפייסבוק ובהודעה שמסרו נכתב, "היי יהודים יקרים, הסרטון שלנו הוסר. כן, גם פייסבוק מבינה שהתופעה המכוערת של חגיגות בר מצווה לכלבים היא פגיעה בחיי הקהילה שצריך לשים לה סוף".

בהמשך הם שיגרו עקיצה נוספת ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד שהציג את הסרטון וכתב ‏"אבא שלי סיפר לי פעם שעל הפרלמנט בבודפשט היה שלט גדול: ״אין כניסה ליהודים וכלבים״. אנטישמים בכל הדורות תמיד השוו בין יהודים לכלבים. עכשיו יהדות התורה הצטרפה אליהם. גועל נפש. זה או ממשלת ביבי, יהדות התורה ובן גביר או ממשלה שפויה".

ביהדות התורה עקצו וציינו כי "איפה אפשר למצוא את הסרטון? בטוויטר של יש עתיד".

להודעה הם צירפו תמונה של חגיגת בר מצווה מאוחרת ומרגשת ברחבת הכותל המערבי לניצולי שואה שלא זכו לחגוג בנערותם, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

פייסבוק יהדות התורה רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד