י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקרב מתחמם

הסינים טוענים: ארה"ב היא האיום הגדול

נשיא סין התבטא כי ארצות הברית היא האיום הגדול על מדינתו ולצד זאת הציג תחזית כלכלית אופטימית. כאשר סין מתחילה לצאת מהמגיפה שהתפרצה בשטחה

הסינים טוענים: ארה"ב היא האיום הגדול
וושינגטון צילום: ארכיון

מנהיג המפלגה הקומוניסטית בסין, שי ג'ינפינג, הזהיר כי ארצות הברית היא "האיום הגדול ביותר" על ביטחונה של סין תוך שהוא מציג את התחזית הכלכלית במדינה, והצהיר כי "המזרח עולה והמערב הולך ופוחת". כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

"המקור הגדול ביותר לתוהו ובוהו בעולם של ימינו הוא ארצות הברית," אמר הנשיא שי והוסיף, "ארצות הברית היא האיום הגדול ביותר על התפתחותה וביטחונה של ארצנו".

דבריו של שי נאמרו לפקיד מחוז בצפון מערב סין, והם פורסמו באתר ממשלתי. נראה כי שי אופטימי כאשר סין מתחילה לצאת ממשבר הקורונה ששיבש את סדר היום העולמי, בזמן שמדינות אחרות עדיין נמצאות במאבק נגד הנגיף הקטלני.

הנשיא הסיני חיזק את נאמני המפלגה הקומוניסטית השולטת בסין תוך שהוא קורא להם "להישאר נאמנים", הוא אמר כי "הסיכונים המאיימים לא יהיו פחות מהעבר, המפלגה שלנו הסתמכה על מאבק עד עצם היום הזה, והיא חייבת להסתמך על המאבק כדי לנצח גם בעתיד". המפלגה הקומוניסטית הסינית מתמודדת עם ביקורת מצד ממשל ביידן, ממשל ביידן אמר כי סין מפרה זכויות האדם, וגינה את הגישה החזקה והאלימה של המדינה הקומוניסטית כלפי המפגינים הפרו-דמוקרטיים בהונג קונג.

כלכלת סין ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד