י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שידור חי בפייסבוק

ראש הממשלה שוחח עם מוחמד: "אתה איש של שלום"

במהלך שיח עם עוקבים בפייסבוק ביקש המעריץ מסעודיה מוחמד סעוד לעלות ולשוחח עם ראש הממשלה. נתניהו התעניין בשלומו לאחר שאיבד את אביו בקורונה. סעוד הביע את תמיכתו ואהבתו לנתניהו • צפו

ראש הממשלה שוחח עם מוחמד: "אתה איש של שלום"
נתניהו ומוחמד סעוד בפייסבוק צילום: צילומסך

מוחמד סעוד, ידידינו המפורסם מסעודיה, שוחח אתמול (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בשידור חי בפייסבוק. נתניהו שוחח עם גולשים מעריצים, ומוחמד בירך את ישראל ואת נתניהו על מבצע החיסונים של ישראל שהוביל נתניהו.

לאחר השיחה כתב מוחמד סעוד בדף הפייסבוק שלו: "ראש הממשלה בנימין נתניהו איש של שלום דיבר איתי בפייסבוק, איך אני מתרגש, השלום ממש קרוב והוא מעבר לפינה, תצביעו לו ויהיה שלום עם סעודיה, תבואו לבקר אצלי בבית, ברוכים הבאים איזה התרגשות".

ראש הממשלה אמר למוחמד בשיחתם: "תשמור על הבריאות, אתה איבדת אבא מקורונה, תודה לך על הברכות", נתניהו התייחס לפני השיחה עם מוחמד סעוד לדיווח של ערוץ i24 כי גורם בממלכה הסעודית אמר כי "נתניהו הוא חוד החנית במאבק נגד איראן" וכי הוא "מקווה שהממשלה לא תשתנה".

על פי הדיווח שפורסם ב'בחדרי חרדים', מקור במשטר הסעודי אמר: "אנחנו באמת מודאגים שמנהיג האופוזיציה יחליף אותו וישנה דברים", כך צוטט הגורם בערוץ i24 News, הישראלי בשפה האנגלית, כשהוא מביע חשש מעלייתו של יאיר לפיד לשלטון.

גורם הקשור למשפחת המלוכה הסעודית הסביר ל-i24NEWS כי הם עוקבים מקרוב אחר הבחירות הקרובות בישראל ו"מקווים שממשלתה לא תשתנה". המקור, שאמר את הדברים באנונימיות, הדגיש כי סעודיה מכירה ומעריכה את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ותומכת במדיניותו בכל הקשור לקשרים עם מדינות המפרץ וטקטיקות הלחץ הגבוה שלו על הרפובליקה האיסלאמית של איראן.

"לא רק אוהבים את נתניהו, אלא אוהבים אותו מאד, הוא נהדר, יש לו את הכריזמה הדרושה והוא יודע מה הוא עושה, אנחנו באמת חוששים שמנהיג האופוזיציה יחליף אותו, וישנה דברים" בהתייחסו למנהיג האופוזיציה יאיר לפיד, ראש סיעת יש עתיד שמתמודד על ראשות הממשלה.

מקור נוסף, הקשור באופן דומה למשפחת המלוכה, פירט עוד יותר על העדפת סעודיה את נתניהו. אנו רואים בו "חוד החנית במאבק נגד איראן", הוא אמר, עם זאת, הגורם הדגיש כי אף גורם בערב הסעודית, לא יכול לומר זאת בגלוי. "אף מדינה לא תגיד זאת בפומבי, או תתערב בבחירות של מדינה אחרת, בטח לא אנחנו ובטח שלא עכשיו".

בנימין נתניהו מוחמד סעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד