י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במהלך ניווט

לוחם קומנדו הותקף בגליל ונשקו נגנב: "קו אדום"

מספר חשודים שזהותם טרם ידועה, התנפלו הלילה על חייל קומנדו שהיה לבדו במהלך ניווט באזור הגליל, תקפו אותו באלימות וחטפו את נשקו | החייל נפצע באורח קל | המשטרה הצבאית חוקרת את המקרה | הרמטכ"ל: "אירוע חמור בו נחצה קו אדום"

לוחם קומנדו הותקף בגליל ונשקו נגנב: "קו אדום"
קומנדו, אילוסטרציה צילום: דובר צהל

לוחם צה"ל בחטיבת הקומנדו שהיה הלילה במהלך אימון צבאי באזור הגליל, הותקף לפתע על ידי מספר חשודים שאף חטפו את כלי הנשק שהיה ברשותו. מתחקיר ראשוני שבוצע בצה"ל עולה כי בין הלוחם לחשודים התפתח עימות אלים.

עוד עולה מהתחקיר, כי לאחר מאבק החשודים חטפו את נשקו האישי של החייל ונמלטו מהנקודה. בצה"ל מציינים כי הלוחם שהיה לבדו, במהלך ניווט בדד, נאבק בחשודים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל.

"הנושא מתוחקר על ידי המפקדים ובמקביל המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע", מסר דובר צה"ל בעקבות התקרית החריגה.

על רקע האירוע דיבר היום הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי במסגרת הערכת המצב המטכ"לית וציין כי מדובר" באירוע חמור בו נחצה קו אדום". הרמטכ״ל אמר כי צה״ל ימשיך לפעול בשיתוף משטרת ישראל וגופי הביטחון על מנת לקדם את הטיפול המערכתי בתחום ולמצות את הדין עם העבריינים באירוע.

‏יצויין, כי לאחר העימות בין החייל לחשודים, הזעיק הלוחם את מפקדיו וקיבל טיפול רפואי בנקודה. בצה"ל, כאמור, מתחקרים את האירוע.

תקיפה אלימה קומנדו חייל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד