י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מקפיץ ונוגע

שבר את הרשת: הקליפ המרגש של אמן הרגש מוטי ויזל והקלידן דודי פלדמן

אלפי צפיות לקליפ השמח והמרגש של אמן הרגש מוטי ויזל והקלידן דודי פלדמן • הקליפ הופק וצולם ביקב ברקן – היקב הגדול בישראל והמעוטר ביותר בתחרויות בינלאומיות 

שבר את הרשת: הקליפ המרגש של אמן הרגש מוטי ויזל והקלידן דודי פלדמן
קליפ מרגש צילום: מתוך הסרטון

לקראת חג הפורים הופק וצולם קליפ שמח במיוחד של אמן הרגש החסידי מוטי ויזל והקלידן המוכשר דודי פלדמן. הקליפ הינו גרסה אטרקטיבית לשיר של יהודה גרין דער רבה איז דא, בטוויסט מיוחד ומקפיץ.

הקליפ היפהפה הופק בשיתוף יקב ברקן – היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות הבינלאומיות והגדול בישראל, אשר זוכה לכשרות המהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת, בד"ץ בית יוסף וכשרות הגר"ד לנדו.

הקליפ מתחיל באווירה חגיגית בשילוב יין הנשפך כמים, וצולם ביקב ברקן. מתוך תחושה של קדושה וכמיהה, פונה מוטי ויזל בקליפ אל א קיבוץ פון חסידים, שמתנועעים ושרים דער רבה איז דא עם כל כוונת הלב.

מהר מאוד צולל קולו מלא הרגש של מוטי, אל עולמות חדשים. לצלילי המוזיקה שמשתנה באחת והופכת קצבית ומרימה, מצטרפים עשרות משתתפים שרוקדים, שרים ומנגנים ללא הפוגה בהתלהבות עצומה.

דער רבי איז דא בגרסת הפורים של ויזל ופלדמן, משלבת את כל מהות הפורים בקליפ אחד: קדושה ושמחה שניכרות היטב בכל שניה ושניה, כשהיין המשובח של יקב ברקן נשפך כיד המלך ופותח את הלבבות, בדיוק כפי שקורה בכל התאספות שמחה.

ואכן, הקליפ שזכה לאלפי צפיות בתוך ימים ספורים, הפך להיות אחד המשפיעים על כל סעודת פורים השנה, כאשר השיר מושר שוב ושוב. 

 

 

מוטי ויזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד