י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא עלינו

הקורונה ממשיכה להכות: הרב חגירה ז"ל הותיר אחריו 11 יתומים

אבל כבד, פשוט כך, המשפחה כולה עדיין שבורה לגמרי, שבורה ורצוצה, מתקשה להתאושש מהאבל הכבד, מהאסון הנורא שפקד אותה, מהאסון הנורא שנפל עליה, ככה בפתע פתאום

הקורונה ממשיכה להכות: הרב חגירה ז"ל הותיר אחריו 11 יתומים
הרב חגירה ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בית משפחת חגירה נתון כולו באבל. ניתן לממש ממש את הכאב והיגון בבית האבלים, רק לפני מספר ימים הלך לעולמו אבי המשפחה הנערץ הרב יונתן חגירה ז''ל, איש תם ויושב אוהלים, אדם שהאיר פנים לכל אחד ועבד את קונו בשמחה ובטוב לבב.

עזרו ל11 היתומים שזועקים לעזרתכם>>>

הוא היה בשיא פריחתו, בשיא כוחותיו, אבל אז, הוא נדבק בנגיף הקורונה, בני המשפחה החלו לחשוש, וקרעו שערי שמים לרפואתו, מצבו החמיר במהירות והוא אושפז בבית החולים שם מצבו ידע עליות ומורדות.

לאחר שלושה שבועות של אישפוז, שלושה שבועות של דאגה בקרב בני המשפחה, הבשורה הקשה והמרה הגיעה, אבא איננו, אבא היקר, אבא האהוב, אבא שתמיד היה שם בשבילם נפטר.

הלב מסרב להאמין, מסרב לעכל את הטרגדיה הזו, אחד עשר יתומים נותרו מאחור, אחד עשר ילדים המבכים מרה את לכתו של אביהם הנערץ, תחשבו עליהם, על החיים שהשתנו ביום בהיר אחד מקצה לקצה, על הגעגועים שילוו אותם עוד שנים, על הקושי, על הכאב.

עזרו ל11 היתומים שזועקים לעזרתכם>>>

תחשבו על האלמנה שנותרה בחוסר כל, על הבעל שכל ימיו עסק בפרנסה בכדי להביא טרף לביתו שהלך ואיננו, וכעת היא לבד בודדה וכאובה, אין לה כיצד להמשיך מכאן, אין לה כיצד לפרנס את אחד עשר ילדיה, סיפור עצוב, קורע לב, ממש כך.

ב'קופת העיר' פתחו קרן מיוחד בשביל המשפחה האבלה, המשפחה הכאובה שממש זועקת לעזרה, מתחננת על נפשה, וכעת זה הרגע שלנו ושלכם להושיט יד ולעזור להם, להרים אותם, להעלות חיוך קטן על פניהם, שלא ישארו בחוסר כל.

עזרו ל11 היתומים שזועקים לעזרתכם>>>

יתומים ילדים יתומים הרב חגירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!