כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צפו בוידאו

נתניהו על המתיחה לאלקין: "האמת נחשפה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס הערב למתיחה שבוצעה היום ברדיו 'קול חי' לעריק 'הליכוד' - זאב אלקין, שחשב לתומו שהוא משוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. נתניהו הסביר כי ניתן להסיק מאותה שיחה שפני גדעון סער לממשלת שמאל | צפו

נתניהו על המתיחה לאלקין: "האמת נחשפה"
נתניהו ואלקין צילום: Marc Israel Sellem/POOL

נראה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר נמצא עמוק בתוך קמפיין הבחירות. לפני זמן קצר התייחס ראש הממשלה באופן מפתיע למתיחה שנעשתה בתוכנית רדיו לשר המים וההשכלה הגבוהה לשעבר, זאב אלקין והביא משם ראיה כי גדעון סער רוצה לקחת קולות מימין לשמאל.

המתיחה המדוברת נערכה בתוכניתו של מנחם טוקר ברדיו 'קול חי', כשהחקיין אלעד כהן עשה עצמו בשיחת טלפון כאריה דרעי ושוחח עם אלקין שהיה בטוח שהוא משוחח עם יו"ר ש"ס ידידו הטוב. 

במהלך השיחה חשף אלקין בפני דרעי מספר פרטים מעניינים ובין היתר אמר כי מפלגתו 'תקווה חדשה' לא משתמשת בקמפיין בתמונתו של ליברמן, כיוון שבכוונתם ליצור קואליציה עם החרדים.

"לא שמנו את תמונתו של איווט במודעות שלנו כדי לשמר אפשרות לקואליציה עם החרדים. הפסדנו מנדטים ללפיד בגלל המסר האנטי חרדי שלו", אמר אלקין למי שחשב שהוא יו"ר ש"ס.

ראש הממשלה נתניהו לא פספס את ההזדמנות והעלה סרטון לרשת בו הוא מתייחס למתיחה ומסביר כי ניתן להבין מדברי אלקין את האמת: גדעון סער מעוניין בממשלת שמאל והוא סגר דיל עם לפיד.

זאב אלקין בנימין נתניהו גדעון סער מפלגת תקווה חדשה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד