י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ואת החרדים משמיצים

חריג בוועדה: כך התחמק הזמר עומר אדם מבידוד

כלי התקשורת השונים החליטו להשמיץ את הציבור החרדי על פרוטקציות ומאכערים בוועדת חריגים המאפשרים ללובשי השחורים לייבא את הנגיף והמוטציות ארצה | בתוך כך, הבוקר מתפרסם כי בעוד הטענות נגד החרדים מוכחשות תדיר. ישנם כאלו הזוכים ליחס מיוחד על ידי צוות המקום | מקומם

חריג בוועדה: כך התחמק הזמר עומר אדם מבידוד
עומר אדם צילום: דוד כהן, פלאש 90

הציבור החרדי כבר מושמץ למעלה משנה בתואנות שונות ומשונות כי הוא מפיץ את נגיף קורונה. בימים האחרונים אף החל מסע מתוזמר של כתב הארץ אורי משגב ו'חדשות 12' על פרוטקציות ומאכערים השולטים בוועדת החריגים.

כל ההכחשות וההוכחות המפורטות נגד השקרים המעורפלים לא מנעו מ'חדשות 12' לשדר בסוף השבוע האחרון תחקיר נוסף המשמיץ את הציבור החרדי ונציגיו.

בתוך כך הבוקר (ראשון) פורסם ב'ידיעות אחרונות' כי בעוד את החרדים משמיצים בטענות שקריות, ועל לא עוול בכפם, ישנם כאלו שבחסות הנציגים האמונים על אכיפת תקנות הבידוד הם זוכים ליחס מיוחד.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' הזמר עומר אדם נחת ביום שישי האחרון בנתב"ג מדובאי. ובעוד לפי הנוהל הוא ושאר הנכנסים חייבים להיכנס למלונית ולאחמ"כ לבצע בדיקה ולהשתחרר, עומר אדם קיבל אישור חריג לבצע בדיקה סורולוגית באוטובוס, קיבל תוצאה במקום ונסע מיד לביתו, בלי להיכנס כמו כולם למלונית.

עוד דווח כי בנתב"ג חייבו אותו להמשיך מיידית באוטובוס למלון מטרופוליטן בת״א, אלא שהזמר המתין באוטובוס מספר שעות תוך שכולם במקום ממתינים לבדיקה ולתוצאה שלו, משזו התקבלה, יצא אדם ישירות לביתו.

"השאלה הגדולה: כיצד קיבל אישור טלפוני כל כך מהיר מוועדת החריגים, בזמן שאנשים רגילים יכולים לפנות לוועדה רק במייל? יש נוהל סלבים ויש נוהל לשאר בני אדם?" תמהו בידיעות.

להלן התגובות שהועברו ל'ידיעות אחרונות' על ידי הגורמים הרלוונטיים. במשרד הבריאות נמסר בתגובה: "העברת המבודד משדה התעופה למלונית היא באחריות פיקוד העורף, לרבות ההיסעים. מבדיקתנו עולה כי הדיגום בוצע בדרך משדה התעופה למלונית, בטרם קבלת האישור ממשרד הבריאות ובניגוד לנהלים. הוא שוחרר מבידוד בהתאם ל'נוהל מחלים' על סמך בדיקה חיובית למחלה מחו"ל (מהעבר) ובדיקה סרולוגית חיובית מישראל".

דובר צה"ל התגונן והגיב אף הוא לדברים: "כל ההחלטות המתקבלות בהיבט השחרור ממלוניות הן באחריות משרד הבריאות ועל פי המלצותיו. הובא לידיעתנו כי הדגימה התבצעה בדרך אל המלונית, ללא אישור משרד הבריאות ופיקוד העורף. הנושא הועבר לטיפול חברת ההיסעים, שבוחנת את המקרה".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של הזמר, הגיב אף הוא לחשיפה ואמר: "עומר פעל על פי הנהלים, בהתאם לחוק וכמו כל אזרח. לאחר שקיבל תוצאה של בדיקה סרולוגית בישראל ופטור מבידוד, הוא עזב את המקום. עומר חלה בקורונה בעת שהותו בחו"ל, החלים ואף קיבל אתמול תעודת מחלים. אנו מאחלים בריאות איתנה לכולם".

עומר אדם בידוד נתב"ג מעבדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד