י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"מקרה חמור"

שוטר דרש מנהג לבצע בדיקת אלכוהול - והותקף

שוטר שדרש מנהג צעיר שהיה מעורב בתאונת דרכים לבצע בדיקת אלכוהול - הותקף על ידו באלימות קשה | במשטרה צפויים להגיש היום ערר כנגד ההחלטה לשחררו | המשטרה: "מדובר במקרה חמור בו בוחר חשוד לתקוף באלימות קשה את נציג הציבור והחוק המבצע את עבודתו להגברת ביטחון משתמשי הדרך"

שוטר דרש מנהג לבצע בדיקת אלכוהול - והותקף
השוטר שהותקף צילום: דוברות המשטרה

שוטר שהוזעק בסוף השבוע לטפל בתאונת דרכים, הותקף בידי צעיר שנחשד כי נהג בעת התאונה תחת השפעת אלכוהול, עד שנעצר. במשטרה הוחלט על הגשת ערר כנגד ההחלטת בית המשפט לשחררו והדיון צפוי להתקיים במהלך היום (ראשון).

הצעיר שהיה מעורב בתאונת דרכים עצמית בליל יום חמישי כשהוא על פי החשד בהשפעת אלכוהול, נעצר בתום התנגדות אלימה במהלכה היכה ללא רחם את השוטר שביקש לבצע לו בדיקת אלכוהול.

לאחר שבדיון שנערך בבית המשפט בו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו הורה בימ"ש שלום על שחרורו, צפוי להתקיים במהלך היום דיון ערר על ההחלטה אותו הגישה המשטרה.


הפציעות שנגרמו לשוטר שהותקף

"מדובר במקרה חמור בו בוחר חשוד לתקוף באלימות קשה את נציג הציבור והחוק המבצע עבודתו להגברת ביטחון משתמשי הדרך", נמסר מהמשטרה, "יתרה מכך - באירוע בו בנס לא נפגע אזרח מנהיגת החשוד בהשפעת אלכוהול, על פי החשד".

על פי המשטרה, ביום חמישי בשעת ערב התקבל דיווח אודות תאונת דרכים עצמית בשכונת קריית יובל בירושלים אליה הוזעקו שוטרים. בהגעתם, ובמהלך תחקור הנהג, התעורר חשדו של השוטר כי הנהג תחת השפעת אלכוהול ועל כן ביקש לבצע בדיקתו.

"מנגד", אומרים במשטרה, "הנהג הצעיר בחר לפעול בניגוד להנחיות השוטר ככל הנראה במטרה להכשיל את השוטרים בביצוע משימתם. בשלב מסוים החל החשוד להכות את השוטר במהלומות קשות בפניו עד שהשוטר הצליח לחלץ עצמו מלפיתתו של החשוד ולהשלים את מעצרו תוך שימוש באמצעים- טייזר".

החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה וכאמור הובא ביום שישי לדיון הארכת מעצר בבית המשפט.

תקיפת שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד