י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשורה באקדמיה החרדית

הזדמנות אחרונה ללימודים בסבסוד מלא במכינה באוניברסיטת בר-אילן

בעוד שבועות בודדים יחלו לימודי המחזור העשירי של המכינה החרדית לגברים באוניברסיטת בר-אילן. המכינה, בתחום מדעי החברה, פותחת בפני הסטודנטים מגוון אפשרויות למסלולי המשך נחשקים, תוך התאמה מלאה לצרכים של המגזר החרדי

הזדמנות אחרונה ללימודים בסבסוד מלא במכינה באוניברסיטת בר-אילן
אוניברסיטת בר-אילן צילום: שיווק בר-אילן

בשנים האחרונות אוניברסיטאות ומכללות רבות ובעלות שם הצטרפו לתהליך של גיוס חרדים לאקדמיה.

אחת הדוגמאות המובהקות לכך היא אוניברסיטת בר-אילן, שהקצתה קמפוס מיוחד לסטודנטים חרדים, על כל המשתמע מכך.

מסגרת הלימודים לבני ולבנות הציבור החרדי נפתחה לפני מספר שנים ומאז הוכתרה כהצלחה גדולה.

הלימודים מתקיימים תחת פיקוחה של ההנהלה החרדית במקום ותוך הפרדה בין לימודי הנשים לגברים. כאוניברסיטה שחרטה על דגלה מצוינות אקדמית, המרצים אינם מוותרים על רמה אקדמית גבוהה במיוחד, כך שבוגרי מוסדות לימוד חרדיים המסיימים את המכינה יוכלו להשתלב היטב ברמת הלימודים הגבוהה הקיימת באוניברסיטה.

המקצועיות והידע הרב של המרצים לצד הציונים הגבוהים להם זוכים מסיימי המכינה והאחוזים העולים שלהם במסלולי התארים הנחשבים, מעמידים את אוניברסיטת בר-אילן כיעד מועדף ללימודים גבוהים עבור חרדים המעוניינים במקצוע משמעותי להמשך החיים.


אוניברסיטת בר-אילן • שיווק בר-אילן

כמו כן, לומדי המכינה החרדית זכאים ברובם המוחלט למימון מלא וכן לתמלוגים ממספר קרנות עד 100% מימון, אם ימשיכו ללימודי התואר. 

לאור ההיענות הגבוהה, מחזור נוסף של מדעי החברה במכינה / מכינה במסלול מדעי החברה לגברים, יפתח בימים הקרובים.

לימודי המכינה הם שווי ערך לתעודת הבגרות והם פותחים מגוון אפשרויות נחשקות ומסקרנות עבור מסיימי המכינה, שיוכלו בעזרתה לרכוש השכלה במבחר מקצועות, ביניהם: פסיכולוגיה, תקשורת, קרימינולוגיה, חינוך, כלכלה, משפטים ועוד. 

אחוזי ההשמה במשרות הבכירות במשק, בקרב בוגרי האוניברסיטה, הם גבוהים ביותר ובעלי תואר של אוניברסיטת בר-אילן זוכים לביקוש רחב בשוק העבודה ומצליחים להשתלב ביתר קלות בעולם התעסוקה. 

אם גם אתם רוצים לרכוש השכלה במוסד אקדמי יוקרתי ומעוניינים להבטיח לעצמכם עתיד בעולם התעסוקה, מבלי לוותר על האווירה והצביון החרדיים, מהרו להירשם למכינה החרדית של אוניברסיטת בר-אילן ותתחילו ברגל ימין את הדרך שלכם להצלחה.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים על המסלולים המיוחדים>>>

בר-אילן אוניברסיטה סטודנטים חרדיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!