כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התקשורת סיקרה • צפו

סערה בוויליאמסבורג: כלה בת 15 עם בחור בן 21

חתונה שהתקיימה אמש בישיבת 'תפארת התורה' בויליאמסבורג הובילה למהומה במקום | על פי טענות ופרסומים חתן בן ה-21 נשא נערה בת 15, בניגוד לדעת הוריה ובתמיכת הרב יואלי ראטה | התקשורת המקומית הגיעה אף היא לסקר את החתונה החריגה. צפו בתיעוד 

סערה בוויליאמסבורג: כלה בת 15 עם בחור בן 21
החתונה בוויליאמסבורג צילום: באדיבות המצלם

חתונה שהתקיימה אמש (שלישי) בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין עוררה סערה רבתי, התקשורת המקומית סיקרה את האירוע החריג, לצד הורי הכלה שהתנגדו לחתונה בכל תוקף.

הוריה של הכלה התנגדו לחתונה בטענה שהיא לא חוקית, וניסו למנוע אותה, אך ללא הצלחה. מנגד, הורי החתן תמכו בנישואין הללו.

החתן שנישא אתמול עפ"י טענתם לנערה בת 15 בויליאמסבורג לומד בישיבת 'תפארת התורה' ברסלב ומי שעומד מאחורי החתונה, הוא המשפיע הברסלבאי הנודע הרב יואלי ראטה, המשמש כראש ישיבת 'תפארת התורה' ברסלב בויליאמסבורג.

המשפיע הרב ראטה הוא נכדו של הגאון רבי יחזקאל ראטה גאב"ד קארלסבורג זצ"ל, שנפטר בשבוע שעבר, ואתמול בערב כאמור, הוא חיתן בישיבתו את אחד מתלמידיו בן 21, עם נערה בת 15.

האירוע יוצא הדופן עורר מהומה, ההורים של הכלה ניסו לבטל את החתונה, והתקשורת המקומית סיקרה את האירוע ואף הועלו אפשרויות שהחתן יכול להיעצר עקב חתונה לא חוקית.

על פי הדיווחים מעדי ראיה שנכחו במקום, קהל רב התאסף מחוץ למקום בזמן שהתקשורת הגיעה לסקר את החתונה. על פי העדויות, מתנגדי החתונה הביאו את התקשורת המקומית בכדי לנסות להפעיל לחץ על מארגני החתונה, אך ללא הועיל.

וויליאמסבורג הרב יואל ראטה נישואי קטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד