ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
זינוק פתאומי

קראון הייטס: מספר תקיפות ואיום בסכין נגד חרדים

אחרי תקופה שקטה בגלל ההתמודדות עם נגיף הקורונה, האנטישמיות שוב מרימה ראש בשכונת קראון הייטס וכמה מתושביה הותקפו בדרכים שונות על ידי גברים אנטישמיים

קראון הייטס: מספר תקיפות ואיום בסכין נגד חרדים
אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר שנה שקטה למדי בחסות הקורונה, סדרת אירועים אלימים כלפי חרדים בשכונת קראון הייטס. גבר שצעד בשעות הבוקר (רביעי) בשדרת ניו יורק בקראון הייטס הותקף בתקרית אנטישמית על ידי אלמוני שהכה אותו בראשו בעודו סמוך לרחוב וינטרופ בדרכן לתחנת הרכבת.

לאחר שחייג ​​למשטרה, הקרבן עיכב את התוקף שככל הנראה היה בהשפעת חומרים מסוכנים, והחזיק בו עד להגעת השוטרים שעצרו אותו לחקירה.

התקיפה באה לאחר עלייה פתאומית בפשעים מקומיים, כאשר במקרה נוסף, אישה יהודייה אוימה בסכין בבניין שבו היא מתגוררת על ידי גבר שאיים עליה עם סכין באופן אנטישמי. מקרה נוסף התרחש בסניף הדואר המקומי, גבר יהודי נפל קורבן לאיום אלים בסניף הדואר.

גבר חרדי המתין לתורו בסניף הדואר בקראון הייטס, גבר אפרו אמריקני נכנס וניסה לעקוף בתור, כך דיווח האתר 'קראון הייטס אינפו'. כשהתבקש לתת הסבר לעקיפה, פתח האיש באלימות מילולית אנטישמית, ואיים להרוג יהודים בזמן שכולם המשיכו להביט בו ושתקו, האיש המשתולל המשיך להפריח ביטויי השנאה עד שעזב את המקום.

במקרה נוסף שהתרחש ביום שלישי, חרדית שהתה בלובי של הבניין בו היא מתגוררת ברחוב מונטגומרי בסביבות השעה 17:00 בצהריים, כאשר צעיר נכנס לבניין ואיים עליה בסכין ודרש כסף. האישה נתנה לשודד את הפלאפון שלה, כשלפתע נכנסה אישה אחרת והבהילה את השודד שנעלם בריצה מהמקום. בעת שברח, השודד השליך את הפלאפון והאישה יצאה ללא פגע מהאירוע.

בשני מקרים המשטרה לקחה פרטים על התקיפה, ובמקרה של האירוע בסניף הדואר, המשטרה פרסמה כי נפתחה חקירה על ידי מחלקה מיוחדת, המכונה היחידה לחקירת פשעי שנאה.

איומי סכין אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד