י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משפחת היין

היכן ניתן להשיג יין בן 170 שנה? כנסו

יקב ציון נחשב למותג מוביל וותיק בענף היינות • לקראת פסח היקב מציע לציבור הרחב יינות יוקרתיים, עם כשרות מהודרת ורובד עמוק של טעמים, במחירים שווים לכל כיס • הכירו את סדרות היין המומלצות ביותר, כולל כאלו שזכו במדליות בתחרויות נחשבות ואת האיש שעומד מאחורי כל הדבר הזה

היכן ניתן להשיג יין בן 170 שנה? כנסו
מגוון יינות צילום: יח"צ

אם חשבנו עד היום שכדי ליהנות מחווית חג איכותית ברמה הגבוהה ביותר, עלינו להיפרד מסכומי כסף בלתי מבוטלים, הרי שיקבי ציון מנפצים את המיתוס המקובל בקול תרועה רמה.

"יקב ציון הינו בבעלות וניהול משפחת שור", מספר היינן הראשי צבי שור בשיחה מיוחדת עם 'בחדרי'. "המשפחה מוכרת כמשפחת היין הראשונה בישראל עם מסורת משפחתית של מעל 170 שנה בענף היין", משתף בערגה. "משנת 1848 המשפחה מנהלת את היקב שהחל את דרכו בעיר העתיקה בירושלים ומאז הספיק לעבור מספר גלגולים, עד שעבר למשכנו הקבוע עד היום, במעלה אדומים בפאתי ירושלים".

לדבריו, הוותק והניסיון גרמו ליקב להשתדרג ולהשתבח עם השנים. ממש כמו… יין טוב, ניחשתם נכון. "ברבות השנים, למדנו ביקב איך להפיק את היינות המשובחים ביותר. עם המכשור המתקדם ביותר והבנה עמוקה בעולמות היין" טוען ומוסיף "כמו כן למדנו כיצד לייצר ארומה ייחודית משלנו וכך לספק חוויית יין איכותית ואפילו מרגשת, לאו דווקא למבינים ביינות בלבד אלא אף לכלל הציבור הרחב. ניסיוננו עוזר לנו להפיק יינות המתאימים במיוחד לחיך צרכן היין הישראלי".

לאחרונה, היינות המיוחדים של יקבי ציון אף קטפו תארים נחשבים בתחרות המוכרת 'בסט וליו'. "היו אלה רגעים מרגשים ביותר, כיף לראות שהיינות שעמלת על פיתוחם מקבלים פידבק חיובי רשמי". בסדרת אסטייט של יקבי ציון, זכו היינות שרדונה ושירז במקום הראשון וקיבלו מדליית הזהב ואילו יין הרוזה מסדרת אימפריאל זכה בתחרות במדליית ארד.

לטענתו, הזכייה גרמה ליינות הפופולריים גם כך, להפוך למבוקשים ביותר על ידי הציבור הרחב. "נרשמה היענות גדולה השנה, בפרט בקרב הקהל החרדי שצמא ליין כשר למהדרין שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. יש ביקוש גדול למוסקטו אדום ולבן, מכיוון שהם מכילים רק 5.5 אחוז אלכוהול וזה מתאים לכוס השלישית והרביעית מכיוון שהם קלילים יותר, כמו כן נשים מאד אוהבות את היינות האלו".

וכאן מגיע הקאץ' הגדול... היינות המשובחים משווקים בחנויות השונות במבצעים מיוחדים ובמחירים אטרקטיביים וברי השגה. "כל משפחה המעוניינת להתפנק על יין יוקרתי בליל הסדר ולהפוך את החג לחוויה משפחתית איכותית ובלתי נשכחת, יכולה בהחלט להרשות זאת לעצמה וכך לשדרג את החג ולשמוח עם כל המשפחה". מסיים בחגיגיות.

יקב ציון יינות כשרים יינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד