כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סושי חינם

אזרחים החליפו את שמם ל"סלמון" בשביל לממש מבצע

טייוואן מורה לאזרחיה להפסיק לשנות את שמם ל"סלמון", לאחר ש-150 איש עשו זאת כדי לזכות בסושי חינם מטעם מסעדה שמקדמת את עצמה

אזרחים החליפו את שמם ל"סלמון" בשביל לממש מבצע
סושי. אילוסטרציה צילום: pixaby

גורמים רשמיים במדינת טייוואן נאלצו להפציר באזרחים להפסיק לשנות את שמם ל"סלמון" בכדי לקבל סושי חינם.

כ-150 איש הגישו בקשה לשינוי שמם באופן חוקי ביומיים האחרונים בגלל קידום ברשת הסושי הפופולרית "סושירו".

כחלק מההסכם בין הלקוחות למסעדה, כל מי שמציג תעודת זהות המכילה את התווים הסיניים 'גוי יו' - שמשמעותו 'סלמון' - מקבל סושי בחינם.

סטודנט באוניברסיטה עם שם המשפחה 'מא' סיפר לחדשות המקומיות שהוא שינה את שמו ביום חמישי בבוקר, וכבר אכל סושי בשווי 300 דולר. אך גורמים רשמיים בטייוואן לא הצליחו לראות את הצד המצחיק של הקידום והאשימו אנשים בבזבוז זמן בבקשות המזויפות. כך דיווח ה'דיילי מייל' הבריטי.

"סוג כזה של שינוי שם לא רק מבזבז זמן אלא גורם לניירת מיותרת", אמר סגן שר הפנים צ'ן טסונג-ין. הוא ביקש מהאזרחים "להוקיר את המשאבים הניהוליים שלהם, ולהיות רציונליים יותר בנושא בעתיד".

כלי תקשורת מקומיים כינו את התופעה 'כאוס סלמון' וערכו ראיונות עם אנשים שניצלו את הקידום. בתרגום חופשי, הכינוי החדש של האזרח מא, פירושו: 'סלמון שנראה טוב'.

"שיניתי את שמי הפרטי לסלמון ושניים מחבריי עשו זאת גם כן", סיפרה אישה בשם טונג. "פשוט נשנה את שמותינו אחר כך חזרה". שמות אחרים בנושא סלמון שדווחו בתקשורת המקומית כללו את 'נסיך הסלמון', ו'מטאור מלך הסלמון' ו'סלמון אפוי'.

סלמון סושי טייואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד