כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מזמין את ביבי לעימות"

צפו: ראש הממשלה יפגין מחוץ לביתו של בנט

בעקבות דיווח על כוונתו של ראש הממשלה נתניהו להגיע להפגנה מחוץ לביתו של בנט כגימיק במסגרת הקמפיין, כוחות אבטחה גדולים נפרסו הבוקר מחוץ לביתו של יו"ר ימינה ברעננה | בנט: "אני מזמין אותך לעימות בכל שעה שתרצה" | צפו

צפו: ראש הממשלה יפגין מחוץ לביתו של בנט
נערכים מחוץ לביתו של בנט צילום: באדיבות המצלם

כוחות אבטחה גדולים נפרסו הבוקר (שישי) מחוץ לביתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט ברעננה, מה שנראה כמו תכנון של ראש הממשלה להגיע למקום, שמא בשעות הקרובות או מייד עם צאת השבת.

על פי הפרסומים, נתניהו מנצל את ימי הקמפיין האחרונים עד היציאה אל הקלפי לשתיית הקולות של נפתלי בנט, כשהוא מחדד כל העת את הטענה כי בנט יקים ממשלה עם יאיר לפיד ויעביר את קולות הימין לממשלת שמאל בראשות לפיד.

נפתלי בנט שיגר סרטון לאור התיעודים מחוץ לביתו ואמר: "הבוקר קמנו לפלוגות של משטרה ושב"כ מול הבית, לא הבנו מה זה, מסתבר שנתניהו הולך לעשות את הגימיק שלו, לבוא עם איזה חוזה לחתימה", ככל הנראה התחייבות לממשלה תחתיו כפי שניסתה אמש לעשות השרה מירי רגב דרך הווטסאפ של בנט.

"קודם כל אני לא חותם על שום דבר כי אני לא עובד אצל נתניהו אלא אצלכם אזרחי ישראל", הצהיר בנט, שקרא לנתניהו, "אני מזמין אותך לעימות בכל שעה שתרצה רק תגיד מתי ונגיע. נדבר על ממשלה שלנו שתטפל בנגב מול ההזנחה של הממשלה שלך. ממשלה שלנו שתוריד מיסים מול העלאת המיסים אצלך, ממשלה שלנו שתוריד את מחירי הדיור - מול הזינוק אצלך. על הכל נדבר, תגיע, רק תגיד את השעה", כך בנט.

נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד