ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פחות מיליון צופים

עזיבת טראמפ: רשתות תקשורת בצניחת רייטינג משמעותית

רשת CNN איבדה מיליון צופים בממוצע כל לילה מאז שטראמפ עזב את תפקידו ונמצאת בירידה של כמעט 50% בקבוצת הגיל 24-54

עזיבת טראמפ: רשתות תקשורת בצניחת רייטינג משמעותית
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

רשת CNN האמריקנית איבדה כמיליון צופים בממוצע בכל לילה מאז עזיבת הנשיא דונלד טראמפ את תפקידו - והיא יורדת בכמעט 50% בקבוצת הגיל המרכזית 24-54, כך דווח ביום חמישי.

ערוץ החדשות בכבלים עמד בממוצע על 2.5 מיליון צופים בפריים טיים בכל לילה החל מה-4 בנובמבר ועד יום ההשבעה ב-20 בינואר, כך על פי ניתוח של רשת 'פוקס ניוז' של נתוני חברת 'נילסן' המתמחה באחוזי רייטינג.

הנתונים מראים כי הרשת עם ממוצע של רק 1.6 מיליון צופים בפריים-טיים בסך הכל החל מ-21 בינואר, יום לאחר כניסתו של הנשיא ג'ו ביידן, עד 15 במרץ, כך על פי הדיווח.

הצפייה הכוללת בפריים טיים של אזור המזרח, צנחה ב-36% מאז כניסתו של ביידן לתפקיד בינואר, כך על פי פוקס ניוז, מאז 21 בינואר הצפייה בפריים טיים של CNN של מבוגרים בגילאי 24 עד 54 צנחה בכ-47% מאז יום הבחירות. הרשת ספגה גם מכה גדולה בצפייה בשעות היום.

רשת CNN עמדה בממוצע על 1.7 מיליון צופים בשעות היום מה-4 בנובמבר ועד ה-20 בינואר ומאז סבלה מירידה של 34%, כך דיווחה רשת פוקס ניוז. רשת CNN הציגה בממוצע 1.1 מיליון צופים בשעות היום מאז כניסתו של ביידן לתפקידו, הצפייה בשעות היום בקרב קבוצת הגיל 24-54 צנחה ב-44% מממוצע של 483,000 ל-272,000 בלבד, כך על פי נתוני החברה שבודקת רייטינג.

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח, כי גם ברשת 'פוקס ניוז' יש גם ירידות דירוגים. מנכ"ל חברת פוקס, לשלן מרדוק, נאם לאחרונה בכנס הטכנולוגיה, התקשורת והטלקום של מורגן סטנלי, שם התייחס לדיווחים לפיה הדירוגים הכוללים של פוקס ניוז והפריים טיים בינואר ירדו ב-13% מאז הבחירות.

לדבריו, הקהל של 'פוקס ניוז' מאוכזב מתוצאות הבחירות, לאחר הבחירות נהרו אוהדי טראמפ מרשת 'פוקס ניוז' המאוכזבים ל'ניוז-מאקס' הפרו ימין ופרו טראמפ. "אם ההיסטוריה היא לקח כלשהו, ​​אז המרוויח העיקרי מממשל טראמפ, מנקודת מבט של רייטינג, היתה רשת MSNBC", אמר מרדוק בכנס.

"רשת MSNBC זכתה לעלייה הגדולה ביותר, יחסית למקומות שהייתה בעבר בזמן ממשל טראמפ, אנחנו חושבים שזה בגלל שהם האופוזיציה הנאמנה. הם ביקרו את הנשיא כשהיה צריך לבקר אותו".

רייטינג דונאלד טראמפ CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד