ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
3 ימים לבחירות

לפיד מסכים לעימות מול נתניהו: אם יש לך אומץ - בוא הערב

לאחר שנתניהו הצהיר לא פעם כי באם לפיד יכריז על מועמדותו לראשות הממשלה הוא יאות לערוך מולו עימות טלוויזיוני לפני הבחירות, יו"ר יש עתיד לוקח יוזמה ומזמין את נתניהו לעימות | נתניהו השיב: "אגיע אם יכריז על התמודדות לראשות הממשלה"

לפיד מסכים לעימות מול נתניהו: אם יש לך אומץ - בוא הערב
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

ביישורת האחרונה, 3 ימים לבחירות, יו"ר יש עתיד נענה לדרישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים עימות, ומזמין את אותו לעימות פוליטי עוד הערב.

"האולפנים מוכנים, המראיינים מוכנים, יש שני פודיומים שמחכים. חודשים ארוכים שמת אותי על שלטי חוצות, נאמת עלי נאומים, עשית נגדי סרטונים. בוא נראה אם התכוונת ברצינות. בוא נראה אם אתה באמת רוצה עימות, או שאתה בורח. בוא נראה אם ביבי ברח", קרא הערב (מוצ״ש) לפיד בסרטון שפרסם.

לדברי לפיד, "מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. הוא צריך לדעת איזו ממשלה מסוכנת אתה מנסה להקים פה. ממשלת חושך גזענית. ממשלה שתיקח את הכסף של אנשים עובדים, ותיתן אותו לאנשים שלא עובדים. ממשלה שבה כל הסחטנים יושבים סביב אותו שולחן".

"הממשלה היחידה שיש לך", טוען לפיד בסרטון, "היא ממשלת כפיה דתית קיצונית, שונאת נשים, שונאת מיעוטים, ממשלת חסינות עבריינית שתהרוס את בתי המשפט, תפטר את היועמ"ש, תחריב את היחסים עם האמריקאים, ותבריח מפה את הילדים שלנו".

מנגד אומר לפיד כי "הממשלה שאנחנו מדברים עליה, היא ממשלה נורמלית, הגונה, עובדת. כל מי שמאמין בשינוי חיובי. כל מי שמאמין בדמוקרטיה מתוקנת, באנשים שעובדים, משלמים מיסים, משרתים בצבא".

לכן, קורא לפיד לראש הממשלה פובמית, "בוא לעימות מר נתניהו. אני לא מתכונן לשבת באולפנים בתור להקת החימום שלך. אמרת שאני היריב שלך, מול יריב מתייצבים. שאלת "איפה לפיד?" הנה אני. אם יש לך אומץ, בוא תתייצב מולי לעימות היום בערב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב בראיון ל'החדשות' להסכמת לפיד לעימות: "אני לא חושש מעימות, אגיע לעימות מולו רק כאשר יאיר לפיד יודיע כי היא מתמודד לראשות הממשלה".

יאיר לפיד בנימין נתניהו עימות טלוויזיוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד