י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
'בגלל הרוח'

צפו: ביידן מעד שלוש פעמים בעלייה למטוס

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מעד בעלייה למטוס הנשיאותי שלוש פעמים | דובר הבית הלבן האשים את מזג האוויר הסוער במעידות | צפו 

צפו: ביידן מעד שלוש פעמים בעלייה למטוס
ביידן מועד בדרכו למטוס צילום: מתוך הסרטון

נשיא ארה"ב הצליח ליפול לא פעם אחת, לא פעמיים אלא שלוש פעמים בדרכו במדרגות אל מטוס הנשיאות של חיל האוויר הראשון, ביום שישי.

באמצע המדרגות על השטיח האדום, מעד ביידן על ברכו השמאלית כשהוא עדיין אוחז במעקה ביד ימין, הנשיא קם בחזרה מעד שוב, תפס את ברכו השמאלית ועלה את שאר המדרגות, הסתובב והצדיע לנחתים אמריקאים שהטיסו אותו במסוק לשדה התעופה מהבית הלבן.

הנשיא ביידן בן ה-78, היה בדרכו לאטלנטה בעקבות הטבח במכון ספא בסוף השבוע האחרון, ביידן כאמור מעד על ברכיו בזמן שעלה במדרגות מטוס ה"אייר פורס 1" בבסיס חיל האוויר אנדרוז שבמדינת מרילנד. בתיעוד שפורסם נראה כי הנשיא הצליח לקום ונכנס למטוס.

מטעם הבית הלבן נמסר כי הנשיא במצב טוב, והוא מעד בגלל שהרוח הייתה חזקה "הוא בסדר גמור", הדגישו בבית הלבן. ביידן הגיע לאטלנטה יחד עם סגניתו קמלה האריס, כדי להיפגש עם ראשי הקהילה האסייתית בעקבות הטבח במכון ספא על ידי גבר פסיכופט שרצח שמונה בני אדם.

גורמים רשמיים התעקשו שלא נגרם נזק. קארין ז'אן-פייר, סגנית מזכירת העיתונות של הבית הלבן, אמרה לעיתונאים: "זה היה מאוד סוער, כמעט נפלתי בעצמי עולה במדרגות, הוא בסדר גמור ב-100%".

דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של הנשיא לשעבר, צייץ בציניות על נפילתו של ביידן: "אל תשימו לב לעובדה שנשיא ארצות הברית כל כך שברירי שהוא נפל שוב ושוב על ידי משב רוח. אין כאן שום דבר בכלל לראות כאן".

טראמפ ג'וניור גם צייץ סרטון מזויף בו אביו (הנשיא לשעבר) מכה בכדור גולף שעף באוויר ופוגע בראשו של ביידן והפיל אותו. "זה לא היה אנשי הרוח," הוסיף.

ג'ו ביידן מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד