י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"זה ספק זה וודאי"

רה"י על התמיכה בנתניהו: "השמאל נגד, אי אפשר לתת הכשר"

הערב מפרסמת סיעת 'דגל התורה' סרטון שו"ת של מנהלי הקמפיין בביתו של רה"י הגרי"ג אדלשטיין לקראת הבחירות שיתקיימו השבוע | רה"י התייחס לנושאים הבוערים שעל הפרק, למפלגתו של סמוטריץ' ולמתכננים להימנע מלהצביע | צפו

רה"י על התמיכה בנתניהו: "השמאל נגד, אי אפשר לתת הכשר"
השו"ת עם הגרי"ג אדלשטיין צילום: מתוך הסרטון

בסרטון בחירות שפרסמו הערב (מוצ"ש) סיעת 'דגל התורה', מביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לקראת הבחירות, נשאל רה"י על ידי אנשי הקמפיין מדוע תומכים דווקא בראש הממשלה בנימין נתניהו, ורה"י השיב במתקפה על גוש השמאל.

בסרטון משיב ראש הישיבה על טענות שעולות בקרב מצביעים פוטנציאלים בריכוזים החרדים, כך שהנציגים לא קשובים דיים לציבור החרדי, או שאין מענה לציבור העובדים בעיקר בקבלת ילדיהם למוסדות.

בכותרת הסרטון, נשאל ראש הישיבה מדוע תומכים תמיד דווקא במועמדותו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה ולא במועמד אחר מהשמאל או שמא מועמד אחר מבין מפלגות הימין.

"זה ספק זה וודאי", משיב ראש הישיבה? ותוקף את המועמדים הנוספים, "הם לא משלנו, הם הרי נגדנו בדרך כלל, אי אפשר לדעת, זה לא דבר בטוח שהשמאל שמטרתם נגד - זה עקירת הדת", עוד הוסיף ראש הישיבה, "השמאל נגד החרדים אי אפשר לתת להם הכשר".

עוד נשאל ראש הישיבה על כאלה ששוקלים לתמוך במפלגתו של בצלאל סמוטריץ' והשיב: "אף על פי כן, זה לא חרדי, זה לא ג', זה לא עד כדי כך שהם כפופים לדעת תורה, הם (יהדות התורה א.ק.) כפופים לגדולי הדור", על אלה ששוקלים להישאר בבית ולא להצביע, השיב: "מי הרב׳ה שלו".

יהדות התורה הגרי''ג אדלשטיין בחירות 2021 בצלאל סמוטריץ ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד