י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשלוש לפנות בוקר

מכה מדאיגה: שוב ניסיון שוד של צעירה חרדית

תושבי קראון הייטס חוזרים לימי האימה. שורת אירועי פשיעה בשכונה בעיקר כלפי נשים. האירוע האחרון התרחש בשעות הלילה המאוחרות, כאשר צעירה חרדית סיימה שמרטפות והמתינה למונית ברחובה של עיר. צעיר אפרו אמריקני דרש ממנה באיומי סכין את חפציה 

מכה מדאיגה: שוב ניסיון שוד של צעירה חרדית
אילוסטרציה צילום: unsplash

שוב נסיון שוד של צעירה חרדית בקראון הייטס, הפעם בשלוש לפנות בוקר. האירוע האחרון התרחש בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר יום חמישי, ליד בניין מאוכלס כמעט כולו במשפחות יהודיות במרכז קראון הייטס.

בחורה צעירה סיימה שמרטפות למשפחה בבניין וחיכתה בחוץ למונית "אובר", לפתע ניגש אליה נער אפרו אמריקני כשהוא אוחז בסכין ומאיים עליה ודורש את חפציה האישיים.

הצעירה החלה לצרוח לעזרה, והפחידה את הנער, הגנב לא הצליח לגנוב ממנה כסף או פריטים אחרים, שכנים ששמעו את הצעקות הזמינו משטרה, אך נהג המונית הגיע לפני השוטרים, האישה קפצה פנימה ומיהרה הביתה, בהמשך היא דיווחה על האירוע בפני ארגון השומרים של קראון הייטס והגישה תלונה במשטרה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום שלישי האחרון חרדית שהתה בלובי של הבניין בו היא מתגוררת ברחוב מונטגומרי בקראון הייטס - ברוקלין בסביבות השעה 17:00 אחה"צ, כאשר צעיר נכנס לבניין ואיים עליה בסכין ודרש כסף. האישה נתנה לשודד את הפלאפון שלה, כשלפתע נכנסה אישה אחרת והבהילה את השודד שנעלם בריצה מהמקום. בעת שברח, השודד השליך את הפלאפון והאישה יצאה ללא פגע מהאירוע.

מדובר בשני מקרים שמצטרפים למקרים נוספים שהתרחשו בשבועיים ומחזירים את האימה לרחובות השכונה שידעה מעט שקט מבחינת הפשיעה בשנה האחרונה בחסות נגיף הקורונה שהיכה גם בתושביה.

צעירה חרדית ניסיון שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד