י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
'ידעו שאנחנו ישראלי'

ישראלים השתתפו בתחרות בירדן ועוררו זעם במדינה

השתתפותם של שני אופנוענים ישראלים בטורניר ראלי בינלאומי בירדן ביומיים האחרונים עוררה כעס בקרב מתנגדי הנרמול בממלכה ההאשמית. האופנוענים מצידם טוענים: "קיבלו אותנו יפה".

ישראלים השתתפו בתחרות בירדן ועוררו זעם במדינה
ישראלים בתחרות בירדן צילום: כאן 11

עמית שדות ורותם קוסטא הגיעו בימים האחרונים לדרום ירדן כדי לייצג את ישראל בטורניר "באחה ירדן" כשברקע המשבר האחרון בין המדינות. במפלגת חזית הפעולה האסלאמית המזוהה עם האחים המוסלמים גינו את השתתפותם. מוחמד מרוואן, בכיר במפלגה אמר כי "בזמן שאנחנו תכף מציינים את יום השנה לפעולת כראמה (פעולה צבאית של ישראל) ובזמן שבו הממשלה מטילה סגר מוחלט על הירדנים ומקפיאה את תפילת יום השישי, הציונים מזנקים ומסתובבים במדינה שלנו". כך דווח רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11.

עוד תגובות בסגנון דומה נרשמו ברשתות החברתיות בירדן. אחרי שהשניים הגיעו למקום הרביעי והשמיני בתחרות מתוך 15 אופנוענים שהתמודדו. עמית שדה, אחד הישראלים, שהשתתף בתחרות סיפר בשיחה עם 'כאן חדשות': "הירדנים אירחו אותנו יפה. בכל מקום ידעו שאנחנו ישראלים וקידמו אותנו בברכה. יש פה מתחרים מסעודיה, קטר ובחריין וכולם מאוד נחמדים ועזרו לנו".

הוא סיפר כי בצל המשבר האחרון בין המדינות, הם היו בהתחלה סקפטיים שיצליחו להשתתף עד שיעברו את הגבול ולמרות זאת, "כיוון שמדובר באירוע בינלאומי, כולם הכירו אותו ועברנו בלי יותר מדי שאלות". לגבי הגורמים בירדן שגינו את השתתפותם, אמר שדה: "בתחרות הזאת אין פוליטיקה. מי שמגנה, שיגנה".

תחרות ירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד