י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקרב בציונות הדתית

סמוטריץ' מתגונן: "במפלגתו של בנט רוצים למחוק אותנו"

על רקע המתחים בין שתי הצדדים, סמוטריץ' טוען כי מפלגתו של בנט רוצה להוריד אותו מתחת לאחוז החסימה: "הוא מנסה לייצר שאננות" | בנוסף טוען סמוטריץ' כי עוד מנדט למפלגות החרדיות זה לא משנה: "אצלנו זה יכול לעשות את ההבדל"

סמוטריץ' מתגונן: "במפלגתו של בנט רוצים למחוק אותנו"
'נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

פחות מיומיים לפתיחת הקלפיות, והקרבות בתוך הציונות הדתית על קולות המגזר בין שתי השותפים לשעבר, נמשכים.

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', טען הבוקר (ראשון) כי בנט פועל נגדו: "פעם אחת הוא כבר פגע בציונות הדתית, ולצערי הוא מנסה לעשות את זה שוב. אני מקווה שהציבור חכם יותר בהובלה של נתניהו".

"ימינה רוצים למחוק את הציונות הדתית ולהוריד אותנו מתחת לאחוז החסימה, מהסיבה הפשוטה שאם אנחנו לא עוברים אין ממשלה לימין - ואז יש להם לגיטימציה ללכת לממשלה עם השמאל", טען סמוטריץ' ב'ערוץ 20'.

"אנחנו יציבים מעל אחוז החסימה, אבל אנחנו עדיין על הגבול", אמר יו"ר 'הציונות הדתית' והמשיך, "בנט מנסה לייצר שאננות כאילו אנחנו עם 7-8 מנדטים, הוא רוצה לגרום שאנשים לא יצביעו לנו".

על רקע הסקרים שבהם הוא עובר את אחוז החסימה, סמוטריץ' טען כי חשוב להצביע לו: "אנחנו צריכים להביא 61, עוד מנדט לליכוד, למפלגות החרדיות או בנט זה לא באמת משנה. אצלינו עוד מנדט או פחות, יכול להיות ההבדל בין ממשלת ימין או ממשלת שמאל".

על התיקים שירצה במידה ונתניהו יקים ממשלה, אמר סמוטריץ': "אני לא מתעסק עם תיקים, אבל זה לא סוד שתיק המשפטים הוא קריטי היום במערכת המשפט, וגם תיק החינוך חשוב מאוד. גם במשרד התחבורה התאהבתי".

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט בחירות 2021 ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד