י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"חבורה חסרת אחריות"

ליברמן קרא לגנץ לפרוש; בכחל"ב השיבו אש

יומיים לבחירות ויו"ר ישראל ביתנו קורא לבני גנץ וכחול לבן לפרוש מהמרוץ כדי לא להרוס לגוש להחלפת נתניהו. בכחול לבן זעמו ותקפו את ליברמן. "ההישג הכי גדול שלך הוא לצייץ טיפים למפלגות אחרות"

ליברמן קרא לגנץ לפרוש; בכחל"ב השיבו אש
בני גנץ\אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג/גרשון אלינסון, פלאש 90

יומיים בלבד לפתיחת הקלפיות , ובעוד כחול לבן עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קורא לה לפרוש מהמרוץ מתוך אחריות לגוש החלפת נתניהו. בכחול לבן זועמים ותוקפים.

"גנץ וזליכה לאן אתם רצים?", תהה ליברמן בציוץ בחשבון הטוויטר, "במסלול הריצה שלכם יש שני נתיבים או הכתרת נתניהו כראש ממשלה או הכתרת נתניהו כראש ממשלה".

‏ליברמן קרא בדבריו לבני גנץ וירון זליכה, "לגלות אחריות, לא לשרוף קולות חשובים של גוש השינוי ולהודיע שהפעם אתם בוחרים לבחור ולא להיבחר".

הלחץ של ליברמן על כחול לבן מצטרף ללחץ דומה מצד יש עתיד ומהעבודה שמנסות להשאיר את כחול לבן מתחת לאחוז החסימה, יו"ר העבודה מרב מיכאלי אף טענה כי גנץ עשוי להצטרף שוב לממשלת נתניהו.

בכחול לבן הגיבו לליברמן: "20 שנה בפוליטיקה, וההישג הכי גדול שלך הוא לצייץ טיפים למפלגות אחרות. אנחנו רצים, ונמשיך לרוץ כדי למנוע מנתניהו שלטון יחיד באפריל. אסור להשאיר אותו לבד".

השר מיכאל ביטון, התייחס לנושא בראיון לגל"צ, ותקף: "מצטרף לחבורה חסרת אחריות שמנסה לפגוע בכחול לבן. הוא האחרון שיכול להטיף אחרי שהמליך את נתניהו כמה פעמים. הצביעות שלו זה דבר יסודי".

אביגדור ליברמן בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד