י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מפלגה של לוזרים"

נתניהו תוקף: "הציונות הדתית היא כמו אדם מוכה"

על רקע העימותים עם בנט והתמיכה בסמוטריץ', ראש הממשלה טען כי הציבור הסרוג הם כמו "אדם מוכה": "מי שדואג לציונות הדתית זה הליכוד" | בנוסף, שלל נתניהו את האפשרות החרדים יעזבו אותו: "אני חושב ההיפך"

נתניהו תוקף: "הציונות הדתית היא כמו אדם מוכה"
נתניהו במרכז הרב צילום: ישי ירושלמי

פחות מיומיים לפתיחת הקלפיות, כשברקע העימות החזיתי שהוא מנהל נגד 'ימינה' של בנט, ראש הממשלה נתניהו התייחס למגזר הדתי-לאומי, וטען כי הוא כמו "אדם מוכה".

"הציונות הדתית מזכירה לי אנשים שמקבלים מכה ועוד מכה וחוזרים לקבל עוד מכות", טען בראיון ל'מקור ראשון, "מי שדואג עכשיו לציונות הדתית הוא הליכוד, וגם מפלגת הציונות הדתית".

"המגזר הדתי-לאומי לא קרוב אלינו, הוא חלק מאיתנו. אנחנו חובקים את אותם ערכים ופועלים למען אותן מטרות. ואין ראש הממשלה שעמד כמוני בלחצים גדולים והדף עקירות ופינויים ביו"ש", הוסיף יו"ר 'הליכוד'.

על רקע העימותים בין שני היריבים על קולות הימין, נתניהו תקף את בנט: "הוא מדבר על הציונות הדתית? הוא הרי גרם לה נזק לא ייאמן. אם מצביעים לו או לסער - הולכים לקבל את לפיד כראש ממשלה".

נתניהו פסל את האפשרות שהמפלגות החרדיות יינטשו אותו לאחר הבחירות: "שום דבר, אני חושב ההיפך. הסיבה היחידה שלא קמה ממשלת ימין עם החרדים בעבר היא שבנט עשה את ברית האחים עם לפיד", התייחס לממשלה ב-2013.

על רקע ירידתו בסקרים, גם סער חטף מנתניהו: "הוא הפסיד בפער של ארבעים אחוזים מולי. מצביעי הליכוד אמרו בעצם שהם לא מאמינים לו. זו מפלגה מפלגה של לוזרים, והם הולכים ומקימים לעצמם מפלגות. גדעון לא מעניין, כבר לא רלוונטי".

"אני בשיא היכולת שלי עכשיו. וכל העולם בא הנה ומוריד את הכובע. אני לא מגדל יורש, אני מגדל דור שלם", סיכם נתניהו.

בתוך כך ב'ישראל היום' פורסם הבוקר (ראשון), תכנית מתואמת בין מפלגת הציונות הדתית לליכוד להעברת קולות מבנט לסמוטריץ' בכוונה לחזק את המפלגה.

גורמים פוליטיים סיפרו כי מטרת התוכנית היא לנסות להשוות את מספר המנדטים של הציונות הדתית בהנהגתו של בצלאל סמוטריץ' לזה של ימינה בראשות נפתלי בנט, ואם ניתן - אף לעקוף אותו.

הסקר ביום שישי של 'חדשות 12', נתניהו עולה ל-32 מנדטים, כאשר בנט וסער הרחק מאחור עם 9 מנדטים. גוש נתניהו ו'ימינה' מגיע לשישים מנדטים.

בנימין נתניהו הציונות הדתית נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד