כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"נגמר האירוע"

בנט על סער: "הוא על 5 מנדטים - בספק יעבור"

על רקע הירידה בסקרים, יו"ר 'ימינה' טען כי לפי הנתונים שלו, גדעון סער מדשדש הרחק מאחור: "הוא לא חלופה - נגמר האירוע" | בנוסף הכריז כי הוא רוצה להנהיג את הימין: "אני רואה את עצמי כראש המחנה הלאומי"

בנט על סער: "הוא על 5 מנדטים - בספק יעבור"
נפתלי בנט / גדעון סער צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שלפני מספר חודשים הוא עמד בסקרים על 20 מנדטים ומעלה, יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער מתחיל לראות את אחוז החסימה, כך טוען יריבו נפתלי בנט בגלי צה"ל.

"סער לא מוחרם. הוא בספק יעבור את אחוז החסימה, זה מפלגת אווירה שכבר התפוגגה", טען יו"ר 'ימינה' בגל"צ והמשיך, "בסקרים שלנו הוא על סביב ה5-6 מנדטים. הוא לא חלופה. נגמר האירוע".

בנוסף, בנט פנה אל מצביעיו של גדעון: "מצביעי סער הן אנשים טובים. הם מצביעי ימין שרוצים שינוי. אני קורא להם להפקיד את האמון שלהם אצלנו. אני רואה מעבר מעליהם עליי, כי אני בא לעבוד".

על רקע ההתקדמות בסקרים לממשלה של גוש נתניהו, בנט פרס את הממשלה שחפץ בה: "אני רוצה ממשלת ימין ולהגיד תודה רבה לנתניהו. אני לא יודע אם זה ילך או לא. נתניהו כשל, הוא כבר לא שם. אבל הציבור יחליט".

יו"ר 'ימינה' גם התייחס לאפשרות שינהיג את הימין: "אני רוצה להנהיג את מחנה הימין. בוודאי. אני רואה את עצמי כראש המחנה הלאומי. אני יותר ימני מנתניהו".

"אני יפעל בממלכתיות ובאחריות. אני לא כמו ליברמן שנעלם אחרי הבחירות. אני יבחר מתוך אחריות לאומית", סיכם.

בתוך כך, גדעון סער קרא בצהריים בסרטון חדש לבנט, להתחייב שלא לשבת אחרי הבחירות בממשלה בראשות בנימין נתניהו.

"נפתלי ידידי, אני קורא לך להכריז עוד הערב שהחלטת להצטרף לממשלת שינוי אחרי הבחירות", פתח סער את דבריו, "מיד אחרי הודעתך נשב יחד, נסדיר את כל העניינים".

נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד