י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הציבור יכריע

נפתלי בנט מסכם? 'הליכוד ניצח, חשבתי שראוי להחליף את רה"מ'

יו"ר 'ימינה' ממשיך להישאר מעורפל גם שעות ספורות לפני פתיחת הקלפיות. האם זה עוזר לו? נגלה מחר בלילה, או אולי במהלך החג עת פרסום תוצאות האמת. בשיחת זום שחלק ממנה הגיע לידי 'בחדרי' נראה בנט רומז כי לא תהיה לו ברירה אלא לחבור לנתניהו בשל חוסר כוח ומיקוח

נפתלי בנט מסכם? 'הליכוד ניצח, חשבתי שראוי להחליף את רה"מ'
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"תשפטו אותנו לפי תוצאות. אנחנו הוכחנו את עצמנו. הבטחתי להכפיל 5 יחידות מתמטיקה - עשינו. הבטחתי להשמיד את המנהרות - ביצענו. לא את הכל הצלחנו, רציתי מאוד להחיל את הריבונות וזה לא קורה. אנחנו לא קוסמים". כך יו"ר ימינה ומועמדה לראשות הממשלה, ח"כ נפתלי בנט 

בשיחת זום מיוחדת שחלק ממנה הגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה בנט סוג של מסכם את מערכת הבחירות, "התנאי בכל התחומים זה כוח פוליטי! אם אין לנו כוח פוליטי, אין לי יכולת. אני לא הייתי יכול להשמיד 30 מנהרות טרור, בלי הכוח הפוליטי. אנחנו יודעים להיות חזקים, בתנאי שיש לי מנדטים. עם המנדטים שלי אני יודע לעמוד מול נתניהו או מול כל אדם אחר".

לדבריו, "נקים ממשלת ימין, ולא בראשות לפיד. לא בגלל שהוא איש רע, אלא בגלל שאני ימני והוא איש שמאל. אני בספק מאוד אם אפשר לסמוך על המילה של נתניהו".

בשלב זה נראה בנט הטוען לכתר סוג של נכנע ואומר: "לצערי, נותנים יותר מדי כוח... הליכוד ניצח. הם 32 מנדטים וסמוטריץ' עם 6. ככה זה נראה. חשבתי שזה ראוי להחליף את נתניהו, אבל הציבור יחליט".

"מעולם אני לא זוכר מצב של חוסר אכפתיות של שרים שאמורים לדאוג לנו". תקף יו"ר 'ימינה', "השאלה היא האם בסוף נקים פה ממשלה שבאה לעבוד בשביל האזרחים".

"אני ימין אבל אני גם איש מאחד. הדברים הבוערים ביותר הם קודם כל הכלכלה. הנושא השני זה שיקום מערכת חינוך, ואז דיור לזוגות צעירים. וכמובן אובדן הנגב ושלטון החוק".

נזכיר כי אמש (ראשון) הגיע נפתלי בנט לאולפן ערוץ 20 וחתם על מסמך לפיו לא יישב בממשלה תחת לפיד, אך לא שלל כי לפיד לא יישב בממשלה בראשותו. ביציאתו מהאולפן נתקל בנט באיתמר בן גביר מועמד מס' 3 של 'הציונות הדתית', אותו פסל בליל הגשת הרשימות לכנסת ה-23, כשסרב לשלב אותו באיחוד מפלגות הימין שכלל אז את בצלאל סמוטריץ. בנט לחץ לו יד בחמימות והוסיף טפיחה על שכמו.

נפתלי בנט מפלגת ימינה ממשלת ימין זום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד