י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נגיף קורונה

המפעל ההודי שמייצר 6,000 מזרקים בדקה

בעל מפעל בהודו שמיצר 6000 מזרקים בדקה וארבעה מיליון ביום, מספר כי דחה כבר לפחות ארבעים הזמנות ממדינות העולם היות ומפעלו לא עומד בביקוש

המפעל ההודי שמייצר 6,000 מזרקים בדקה
אילוסטרציה צילום: unsplash

נגיף הקורונה: מפעל בהודו מייצר 6,000 מזרקים בדקה, רג'יב נת', העומד בראש מפעל המזרקים הגדול ביותר בהודו, אומר שהוא דחה עד כה 40 בקשות למזרקים מרחבי העולם. כי מפעלו לא עומד בקצב.

המזרקים וההתקנים הרפואיים של מר נת' (HMD) מבוקשים מאוד כעת כאשר מדינות מנסות להגביר את החיסון נגד קורונה. המפעל מייצר כיום כארבעה מיליון מזרקים ביום, אך מר נאט אומר כי זה עדיין לא מספיק בהתחשב בכך שהעולם זקוק לעשרה מיליארד מזרקים כדי לחסן 60% מאוכלוסייתו.

הוא מקווה כי תיאום טוב יותר בין ארגון הבריאות העולמי, הממשלות ויצרני המזרקים יקל על הדרך בהמשך. הודו היא חוליה חיונית בשרשרת אספקת החיסונים, הודו מסרה או מכרה עשרות מיליוני מנות למדינות אחרות , גם כשהיא נאבקת לחסן את תושביה שלה. סוברמניאם ג'ישנקר, שר החוץ, אמר כי זמינות החיסונים בהודו עצמה, תקבע כמה מנות ייצאו לחו"ל.

ממשלת הודו החלה לפני חודשיים בחיסון ארצי, אך המספרים מאכזבים, פחות משלושה אחוזים מהאוכלוסייה קיבלו זריקה, כולל כמחצית מעובדי הבריאות. בקצב הנוכחי ייקח להודו כעשור לחסן 70 אחוז מתושביה על פי הערכה אחת. לשם השוואה, בערך רבע מאוכלוסיית ארצות הברית ספגה לפחות חיסון אחת. בארה"ב חיים כ-400 מיליון אזרחים. בהודו כמיליארד וחצי.

מזרק הודו קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד