י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בדרשת יום שישי

האימאם במיאמי גינה את תומכי הנורמליזציה - "צאצאי חזירים וקופים"

אימאם במרכז איסלאמי בצפון מיאמי, נשא דרשה במהלכה השתלח בתומכי הסכמי השלום עם ישראל | בדבריו האשים האימאם את היהודים כ"אחראים להפצת שחיתות ברחבי העולם"

האימאם במיאמי גינה את תומכי הנורמליזציה - "צאצאי חזירים וקופים"
האימאם ד"ר פאדי יוסף קבלאווי צילום: צילום מסך מכון MEMRI

בדרשה שנשא בשבוע שעבר במיאמי, האימאם ד"ר פאדי יוסף קבלאווי הוא גינה את מדינות ערב הרואות שלום ונורמליזציה עם יהודים כמשהו חיובי, וכינה אותם כ"צאצאי קופים וחזירים, ואחראים לשחיתות ברחבי העולם".

נאומו של קבלאווי במרכז האיסלאמי בצפון מיאמי פורסם בעמוד הפייסבוק שלו. הוא תורגם ופורסם על ידי המכון לחקר מדיה במזרח התיכון (MEMRI). "יש אנשים שמדברים על שלום ונורמליזציה ואומרים שמדובר באנשים טובים", פסק קבלאווי, רופא שיניים במקצועו ומהגר מירדן. "אתם משוגעים? אתם טיפשים, זה מה שאתם".

"מכרתם את הדת שלכם, את העם שלכם, את אמונתכם, את אומותיכם ואת הלאומנות שלעם, ואתם לא נאבקים על כלום כי אתם מפסידים, אין לך על מה להיאבק, אז אתם מבקשים את כבודכם מאחרים, למי אתם הולכים? לאחים של הקופים והחזירים. הא? צאצאיהם של חזירים וקופים - ממי אתם מחפשים כבוד?".

"עבריינים, אותם אנשים הם עבריינים. אין שום שחיתות בעולם שהיהודים לא עומדים מאחורי זה, אתם צריכים לדעת את זה בוודאות".

נראה כי האימאם פחות התחבר להסכמים שחתמה ישראל עם איחוד האמירויות הערביות, בחריין ומרוקו, בתיווך ארה"ב ומכונים הסכמי אברהם. כזכור, סודן וקוסובו, הלכו בעקבותיהן זמן קצר לאחר מכן. 

אימאם מוסלמי מיאמי הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד