י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אלימות מזעזעת • צפו

אישה בהריון הותקפה קשות על ידי אנטישמי

לאור יום: אישה חרדית הותקפה ע"י גבר אנטישמי בלונדון | הפושע נמלט ובמשטרה ובארגון השומרים נערכים סריקות נרחבות לאיתורו | צפו 

אישה בהריון הותקפה קשות על ידי אנטישמי
התוקף בלונדון צילום: השומרים

מפחיד: אישה בהריון שצעדה ברחוב בלונדון בשעות אחר הצהריים הייתה קורבן לתקיפה מחרידה לאור יום על ידי גבר אנטישמי שתקף אותה מאחור, הניח כיסוי מעל ראשה והכה אותה בבטנה מספר פעמים בצורה אכזרית ונוראית.

מצילומי מצלמות האבטחה נראה החשוד בורח מהמקום לאחר התקיפה, התיעוד פורסם על ידי ארגון השומרים של סטאמפורד היל, שיחד עם המשטרה מחפשת אחר האיש, תמונתו הופצה והציבור המקומי נקרא לגלות ערנות ולדווח על כל חשד.

על פי הדיווח של ארגון השומרים, האיש הנמלט מסוכן ביותר ועדיין לא נתפס.

יצויין כי בתקופה האחרונה, מתנדבי השומרים הגדילו את הסיורים בעקבות מספר תקיפות שאירעו כנגד נשים חרדיות.

בתיעוד הנוכחי נראה האיש צועד עם 'עגלת סבתא' מאחורי האישה החרדית הצעירה, ומניח על ראשה כיסוי תוך כדי שהוא מכה אותה בעוצמה בבטנה, האשה הצליחה להימלט מהמקום ופונתה לבדיקות רפואיות בבית החולים לאחר שנחנקה.

 ארגון "קמפיין נגד האנטישמיות" פרסם כי על פי הסטטיסטיקה של משרד הפנים בממוצע מעל שלושה פשעי שנאה מופנים כלפי יהודים מדי יום ביומו באנגליה ובוויילס, כאשר היהודים נוטים כמעט פי ארבעה להיות יעדים לפשעי שנאה מכל קבוצת דת אחרת.

ממשטרת המטרופולין נמסר כי הם פתחו בחקירה שתביא למעצר התוקף, המשטרה גינתה את המקרה "גזענות זה פשע שנאה, ואין לזה מקום בחברה שלנו, אנחנו קוראים למי שהותקף לבוא לדווח, ואם מישהו מכם היה עד ראייה לבוא לדווח".

אישה חרדית אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד