י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הכשרה לפסח

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מכר את החמץ אצל רבני העיר בני ברק שליט"א

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן, ערך את מכירת החמץ השנתית אצל רבני העיר – רב אב"ד דבני ברק הגרי"א לנדא שליט"א, רב אב"ד דבני ברק הגרש"צ רוזנבלט שליט"א ורב העיר הספרדי של העיר בני ברק הגר"מ בן שמעון שליט"א • זאת, לאחר שהמרכזים הרפואיים והמוקדים של מכבי ברחבי הארץ עברו ניקוי יסודי והכשרה לפסח

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מכר את החמץ אצל רבני העיר בני ברק שליט"א
מכירת חמץ צילום: יוסי רוזנבוים

כמידי שנה בשנה לקראת חג הפסח, קיימה הנהלת מכבי שירותי בריאות את מכירת החמץ הנמצא בכל מוקדי המערך הרפואי ברחבי הארץ. מכירת החמץ השנה נערכה אצל רבני העיר בני ברק - רב אב"ד דבני ברק הגרי"א לנדא שליט"א, רב אב"ד דבני ברק הגרש"צ רוזנבלט שליט"א, רב אב"ד בני ברק הגר"מ בן שמעון שליט"א ראש ישיבת "אור אליצור", בהשתתפות חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן וסגניו ר' יוסי ליפשיץ ור' יוסי בינדר. כשאת המכירה קיימו ראש מחוז המרכז מר דניאל ברמן ומנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר, שקיבל לצורך כך ייפוי כוח ממנכ"ל מכבי מר רן סער וחברות הבת של מכבי. המכירה התנהלה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ראש המחוז שיתף את הרבנים שליט"א בפעילות של מכבי ובשירותים המקצועיים ברחבי הארץ, וכן על הרחבתה ושיפוצה של המרפאה המרווחת ברחוב הרב שך בבני ברק. הוא ציין בפניהם את ההובלה של מכבי בעיר עם חברי מכבי המהווים מחצית מתושבי העיר, כאשר במעברים האחרונים הצטרפו למכבי אלפי חברים הנהנים כעת ממגוון השירותים הרפואיים הניתנים לחברי מכבי. בנוסף, הוא פירט בפניהם על הפעילות המאומצת של מכבי לאורך חודשי הקורונה, והעלה את העובדה שמכבי חיסנה את כמות החברים הגבוהה ביותר.


במהלך המכירה • קרדיט: יוסי רוזנבוים

הרבנים שליט"א האצילו מברכתם וציינו את שביעות רצונם מההשקעה האדירה שהנהלת מכבי משקיעה במגזר החרדי ובמיוחד על ההתאמה לצרכי האוכלוסייה החרדית תוך התייעצות עם הרבנים שליט"א, וכן בירכו את העוסקים במלאכה שיצליחו במלאכתם ויזכו להרחיב ולהוסיף עוד ועוד פעילויות לרווחת הציבור ולבריאותו.

רבה הספרדי של העיר בני ברק, הגר"מ בן שמעון שליט"א: "שיהיה ברכה והצלחה בכל מה שנעשה כאן ושלא יהיו חולים בכלל ישראל".

רב אב"ד דבני ברק, הגרי"א לנדא שליט"א:  "פסח כשר ושמח שנצא מעבדות לחירות. אם עוזרים לבער את המחלות – ה' יעזור שנצליח. ההתמקדות של מכבי צריכה להמשיך ולהיות במניעת מחלות בדברים החיוביים שלא נגיע למחלות קשות".

רב אב"ד דבני ברק, הגרש"צ רוזנבלט שליט"א: "מכבי עושה עבודה מסורה ומקצועית למען הכלל וחברי מכבי" הגאון שליט"א הודה באופן אישי לראש המחוז, למנהל המרחב ולסגניו.

ראש המחוז, מר דניאל ברמן: "מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר לטובת החברים, וגם לקראת פסח אנו פועלים בהתאמה מרבית לצרכים הייחודיים כדי לאפשר במהלך ימי החג את המענה המיטיבי לחברים. גם בתקופה מאתגרת זו, כשבמקביל מתמודדים עם השלכות הנגיף והתחלואה, מכבי פועלת ללא לאות כדי להבטיח את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר". 

חבר הנהלת מכבי, הרב שמחה שטיצברג: בנוסף לשירותי הבריאות המובילים, הייחודיות של מכבי זה הקשר והחיבור לקהילה. בעיר כמו בבני ברק, שראשי הקהילה והציבור הם רבני העיר, טבעי שלהתכנסות הזאת של הרבנים יחד עם ראש המחוז, מנהל המרחב וסגניו, תהיה משמעות רבה לפיתוח והמשך הצמיחה של הקשר הזה לתועלת חברי מכבי שהם יותר ממחצית מתושבי בני ברק.

מנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: מכבי מקיימת את מכירת החמץ אצל גדולי ישראל לאורך כל השנים, והשנה בחרנו לקיים את המכירה במרכז הרפואי בבני ברק לאור מינויו של מר דניאל ברמן לתפקידו כראש מחוז המרכז לפני חודשים אחדים. אנו שמחים להוביל את ההלימה התרבותית וההתאמה המרבית לציבור בצורה עקבית לאורך השנים".

מכבי שירותי בריאות מכירת חמץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד