י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
והמגפה נעצרה?

33 חולים חדשים בלבד במגזר החרדי; מפת התחלואה העדכנית

שנה לאחר שמסלול חיינו נעצר, בחסדי שמיים, החיים חוזרים אט אט לשגרה ברוכה. בעוד אשתקד נלחמו הבריות על תבניות ביצים ונייר טואלט השנה מלאים שוב הרחובות במוקדי קמחא דפסחא כמימים ימימה

33 חולים חדשים בלבד במגזר החרדי; מפת התחלואה העדכנית
חלוקת קמחא דפסחא בעידן הקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות מעדכן מידי בוקר את מפת התחלואה העדכנית במדינה, מפה מפולחת לפי מגזרים וערים. ושלל נתונים נוספים. גם הבוקר (שני) עדכנו במשרד הבריאות את מפת התחלואה במגזר החרדי והתמונה מרנינה למדי, בחסדי שמיים.

על פי נוני משרד הבריאות, ביממה האחרונה החולים בני המגזר מהווים 5% בלבד מסך התחלואה, עם 33 חולים חדשים בלבד. כאשר סך החולים הכללי עומד על 669, מקדם ההדבקה אף הוא ממשיך ונשאר נמוך.

הערים החרדיות ממשיכות אף הן במגמה המבורכת והן מעמיקות את אחיזתן בצבע הירוק. רכסים מובילה את הרשימה עם 14 חולים חדשים בלבד בשבוע האחרון. עמנואל אחריה עם 2 חולים חדשים. קריית יערים עם 13, ביתר עילית עם 26, העיר אלעד עם 31, מודיעין עילית עם 40. סוגרת את הרשימה העיר בני ברק עם 80 חולים חדשים בלבד בכל רחבי העיר בשבוע האחרון.

בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר דווח כי 669 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-828,239, על פי הנתונים, אמש בוצעו 47,986 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 15,765. מספר המונשמים ממשיך לרדת ועומד כעת על 211 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 529 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,098.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 1.5%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התתסנו לנגיף הקורונה 5,175,980 בני אדם. במקביל, 4,563,045 בני אדם התחסנו במנה השניה.

'כה יתן ה' וכה יוסיף', שמגמה מבורכת זו תימשך ונוכל לחגוג את חג החירות באמת בכל המובנים.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד