י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הקבלנים מצהירים פה אחד: זוהי סדרת הצבעים המומלצת לפסח

ארבעה קבלנים מובילים מצהירים פה אחד: בדקנו, ניסינו וגילינו- סדרת אקווניר החדשה של נירלט היא סדרת הצבע הטובה ביותר והמומלצת לקראת הפסח! לאחר פיתוח של למעלה משנה, משיקה נירלט את אקווניר- סדרת צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט. בזכות הטכנולוגיה מתאפשר יישום קל ונוח של הצבע והתוצאה המתקבלת היא של מראה אחיד וחלק לקירות

הקבלנים מצהירים פה אחד: זוהי סדרת הצבעים המומלצת לפסח
נירלט צילום: יח"צ

ארבעה קבלנים מובילים התנסו במוצרי הסדרה וממליצים בחום:

מאיר רוטנר, קבלן שיפוצים באזור ירושלים: "מהניסיון שלי, הבחירה בצבעים טובים הם לא דבר של מה בכך. לאחרונה הופתעתי לטובה מסדרת אקווניר של נירלט שנתנו תוצאה טובה של מראה חלק ויוקרתי לקירות פנים וחוץ".

יעקב דינין, קבלן באזור ירושלים מחזק את דבריו ומוסיף: " נירלט פיתחו את הצבע על בסיס שיחות עם בעלי מקצוע שהסבירו להם מה חשוב להם ובאמת נראה שכל ההמלצות יושמו בפיתוח של הצבע. העבודה עם הצבע פרקטית ונוחה, כושר הסתרה גבוה במיוחד ולאחר הצביעה מתקבל מראה חלק ואחיד שנראה איכותי ויישאר טוב לטווח ארוך. אקווניר באמת משנה את חוקי המשחק בעולם הצבע ואני ממליץ בחום לנסות".

אליהם מצטרף רפי בלמס, קבלן שיפוצים באזור ירושלים שמצהיר: "לאחרונה התנסיתי ב"אקווניר" אדוונס של נירלט. צבע ממש איכותי ונוח לעבודה עם כיסוי צבע באמת טוב ולא פחות חשוב – רחיץ במיוחד ועמיד בקרצוף. לדעתי צבעי "אקווניר" מובילים סטנדרט חדש בעולם הצבע וללקוחות ששואלים אותי, אני ממליץ עליהם בכל פה".

ואת דבריהם מסכם יהודה פייג, קבלן שיפוצים באזור המרכז: "נכון להיום אני חושב שהצבעים הטובים ביותר שפגשתי עד כה, היא הסדרה החדשה של נירלט – אקווניר. בשורה התחתונה אני יכול להעיד שאלו הצבעים הטובים ביותר בשוק בכל הפרמטרים שהזכרתי, ובנוסף הם מתאימים לקירות פנים או לקירות חוץ שזה דבר חשוב מאוד!".

אז מהו הסוד? מומחי נירלט משתפים:

סדרת אקווניר החדשה מציעה נבחרת של 5 מוצרי דגל בעלי יתרונות רבים: עבידות נוחה יותר, כושר הסתרה גבוה במיוחד, רחיצות ללא פגיעה בצבע ותוצאה אחידה ואיכותית יותר לטווח ארוך. כל אלו בזכות טכנולוגיית ה- USP, הייחודית לסדרת אקווניר ולנירלט, הטכנולוגיה היא שילוב פולימרים ייחודי המאפשרת יישום נוח וקל לקבלת מראה חלק ואחיד של הצבע.

מדובר בסדרת צבעים איכותיים במיוחד, בעלי תו תקן ישראלי 1945 המיועדים לצביעת קירות פנים וחוץ ובעלי תו תקן ירוק.

תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק: "השקת סדרת אקווניר לוקחת את שוק הצבע בישראל צעד אחד קדימה. הסדרה החדשה, פותחה במטרה להעמיד את המוצר הטוב ביותר בשוק עבור הקהל המקצועי והצרכן הפרטי"

נירלט צביעת בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד