כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יצא המרצע מן השק"

גדעון סער משנה אסטרטגיה: "לא שולל רוטציה עם יאיר לפיד"

בראיון ל'החדשות' אמר גדעון סער כי אינו שולל רוטציה עם יאיר לפיד על ראשות הממשלה | עוד אמר: "הצבעה למפלגות אחרות לא חושב שיכולה להביא שינוי למי שרוצה שינוי" | ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף: "כשבנט וגדעון קורסים בסקרים, הם מתחילים לומר את האמת"

גדעון סער משנה אסטרטגיה: "לא שולל רוטציה עם יאיר לפיד"
סער/לפיד/בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע ההתחייבות של נפתלי בנט אמש (ראשון) שלא לשבת בממשלת תחת יאיר לפיד, מה שמשאיר לו אפשרות של הקמת ממשלת ימין כולל תחריש לישיבה תחת נתניהו - סער משנה אסטרטגיה.

"לפיד חסום", קבע סער בראיון ל'החדשות', לדבריו, "הצבעה למפלגות אחרות לא חושב שיכולה להביא שינוי למי שרוצה שינוי". סער תקף את חתימתו של בנט כי לא ישב תחת לפיד כראש הממשלה. סער, נשאל אם היה חותם על מסמך דומה, והוא השיב: "אני אמרתי שיאיר לפיד לא יכול להרכיב ממשלה אני לא שללתי ולא חייבתי אופציות של רוטציה".

ראש הממשלה נתניהו הגיב בראיון בגל"צ לגדעון סער שהודה שישב תחת לפיד כרה"מ: "יצא המרצע מן השק. מה שגדעון ובנט הסתירו במשך חודשים מתגלה ערב בחירות. כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת: הצבעה עבורם תביא ממשלה עם לפיד ובחירות חמישיות."

קודם לכן תקפה שאשא ביטון את בנט: "מה שאנחנו ראינו אתמול זה פייק ניוז שיצא מבנט, שמעיד על כך שהוא לחוץ", טענה ב'חדשות 13' והמשיכה, "אנחנו שוב רואים שכשבנט לחוץ הוא מגיב כמו ילד, בהיסטריה ויורה לכל כיוון".

"גדעון סער הוא חזק. אנחנו רואים את מגמת העלייה. בנט חוזר בחזרה לחיקו של נתניהו. אנחנו יכולים לנצח את תרבות השקר", הוסיפה.

גדעון סער בנימין נתניהו יאיר לפיד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד