כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
וכאן הבן שואל

אבנר שובר שתיקה עם "האובססיביות של בנימין נתניהו"

בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו שובר שתיקה ומתגייס בדקה ה-99 למען הצלחתו של אביו בבחירות מחר. בפוסט ארוך שפרסם בפייסבוק ביקש את ידם וקולם של עוקביו למען אביו והסביר באריכות מדוע חובה להצביע לו ורק לו

אבנר שובר שתיקה עם "האובססיביות של בנימין נתניהו"
בנימין ואבנר נתניהו צילום: מתוך פייסבוק

אבנר נתניהו, בנו הקטן של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא קרא לרבבות העוקבים לתמוך באביו, זאת למרות שהוא נמנע בדרך כלל מלעסוק בפוליטיקה.

"יום הבחירות תמיד מרגש עבורי", כתב נתניהו הצעיר. "אולי בגלל הרצון שלי לגלות שגם אחרים רואים באבא שלי את מה שאני רואה בו: מחויבות אדירה למדינה, עשייה בלתי-פוסקת ושורת הישגים אינסופית. בשנה האחרונה, בזמן של מגיפה עולמית, הוא הוסיף לרשימת ההישגים הסכמי שלום עם ארבע מדינות ערביות והביא מיליוני חיסונים שסוף סוף מחזירים אותנו לחיים, ראשונים בעולם בפער עצום".

הוא הוסיף כי "בכל פעם מחדש אני מקווה שעם ישראל ימשיך לתת באבא שלי אמון, שימשיך לתת לו לנווט את האוניה המורכבת והרגישה ביותר במזרח התיכון. הנהגת המדינה דומה לניתוח עצבי ויומיומי, שדורשת את ידיו של המנתח המנוסה ביותר.

התמונה שצירף אבנר לפוסט.

ובכל זאת, הפעם ההתרגשות גדולה יותר. יש תחושה שיש לנו הזדמנות היסטורית להמשיך בדרך של העשור האחרון, רק בלי התפשרויות, רוטציות, אילוצים ועלי תאנה מהשמאל (סליחה, ״מרכז״). ממשלת ימין על מלא".

לדבריו, "ממשלה כזו, עם אותה האובססיביות של בנימין נתניהו שעליה דיבר מנכ״ל פייזר, תוביל אותנו קדימה, תתגבר על הקורונה, תשקם את הכלכלה אחרי השנה האחרונה ותשמר את המעמד המדיני שהשגנו - שלאבא יש חלק גדול בהשגתו".

"אני נרגש", הוא כתב "אבל ממש לא שאנן. אם נהיה בטוחים בניצחון אנחנו עלולים להפסיד. אסור לחשוב שהוא מובטח ושאפשר ללכת לים מבלי לעבור בקלפי".

צאו להצביע, צאו מתוך אופטימיות ותקווה גדולה, שטפו את המדינה בפתקי מחל (גם ט׳ זה בסדר גמור) ומשם המשיכו לבר, או לסרט, או לים, וזכרו כמה זה לא מובן מאליו בתקופה הזו. אבא, אני גאה בך על המנהיג שאתה ובעיקר על האדם שאתה. יהיו התוצאות שיהיו. אני אוהב אותך".

אבנר נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד