כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"חבל על דאבדין"

אחיו של השר מהליכוד הלך לעולמו בגיל 55

שרי וח"כי הליכוד משגרים הערב הודעות תנחומים לשר דודי אמסלם שמתיישב הערב שבעה על אחיו הצעיר ממנו שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה 

אחיו של השר מהליכוד הלך לעולמו בגיל 55
ר' יואל אמסלם ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

לאחר שבמשך תקופה ארוכה שהה בבית החולים הדסה עין כרם בעקבות מחלה ממנה סבל, הלך הערב (שני) לעולמו, ר' יואל אמסלם ז"ל והוא בן 55 בלבד, המנוח הינו אחיו של שר הדיגיטל והסייבר דודי אמסלם מ'הליכוד'.

השר אמסלם כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "נָפְלָה עֲטֶרֶת רֹאשֵׁנוּ. ברוך דיין האמת - בצער רב ובלב שבור אני נאלץ לבשר כי אחי היקר יואל הלך הערב לבית עולמו. איש חסד ואמת, צדיק וישר, אהוב על כל הבריות. אדם נדיב שכולו חיוך ולב רחב, אח מקסים, שיחסר לי כ"כ. יהי זכרו ברוך".

רק לפני מספר ימים שיתף השר אמסלם תמונה שבה הוא נצפה משוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית החולים. "לצערי, לפעמים גם נפגשים בבית החולים", כתב אמסלם. "נפגשתי הערב עם רה"מ נתניהו שביקר את רעייתו שרה בהדסה עין כרם, ואני את אחי היקר יואל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר תנחומים לשר המקורב וכתב בטוויטר: "דודי היקר, שרה ואני שמענו בצער על פטירתו של אחיך האהוב יואל ז״ל. מתפללים שלא תדע עוד צער. חיבוק חם ותנחומים מעומק הלב, מאיתנו ומכל חברות וחברי הליכוד".

שר הבריאות יולי אדלשטיין פרסם הודעת תנחומים בה כתב, "משתתף בצערו של ידידי השר דודי אמסלם על פטירת אחיו היקר, יואל. חבל על דאבדין ולא משתכחין".

שרת התחבורה מירי רגב כתבה: "‏הצטערתי לשמוע על פטירתו של המנוח יואל אמסלם ז״ל, אחיו של חברנו השר דודי אמסלם ייבדל לחיים ארוכים. תנחומיי לדודי ולכל המשפחה היקרה, מן השמיים תנוחמו!".

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר פרסם הודעת תנחומים אף הוא: "‏בשם סיעת הליכוד מביע בזאת צער עמוק על פטירת יואל אמסלם ז"ל, אחיו של חברנו השר דוד אמסלם. דודי היקר, שלא תדע עוד צער לעולם ומן השמים תנוחם".

בנוסף פרסמו הודעות תנחומים השר אלי כהן, האלוף עוזי דיין, ח"כ אסנת מרק, ח"כ מאי גולן ועוד חברי ליכוד.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו מרת שרה אמסלם ושלושה ילדים צעירים כשהגדולה שבהן בת 25 והקטנה בת 17.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

דודי אמסלם מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד