כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שחרית בציון מרן

דרעי הצביע: "חייבים הכרעה; סמוטריץ' עובר בוודאות"

יו"ר ש"ס פתח את הבוקר בתפילת שחרי ואמירת תהילים על ציונו של מרן הגר"ע יוסף | בהמשך, עם פתיחת הקלפיות הגיע להצביע בקלפי הסמוכה לביתו שם התראיין לכלי התקשורת והתיייחס למפלגתו של סמוטריץ' | צפו

דרעי הצביע: "חייבים הכרעה; סמוטריץ' עובר בוודאות"
השר דרעי מצביע צילום: יעקב כהן

בשעה הראשונה לפתיחת הקלפיות הגיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לממש את זכותו והצביע בקלפי בסמוך לביתו בירושלים, עוד קודם לכן הגיע לציון הגר"ע יוסף לתפילת שחרית ואמירת תהילים.

בתום ההצבעה אמר השר דרעי: "הגענו היום ליום הסקר האמיתי, היום הבוחר אומר את שלו, יש בפני הבוחרים שתי אפשרויות: גוש שרוצה מדינה יהודית בראשותו של נתניהו עם שס חזקה או גוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשותו של לפיד".

"צאו להצביע", קרא דרעי, "הפעם חייבים להביא הכרעה, אי אפשר עוד מערכת בחירות חמישית, חייבים לגמור היום את ההכרעה". תוך שהוא מציין: "ברור שאני מוטרד כי אני רוצה שכולם יצאו להצביע, יש כאלה שלא מבינים את הסכנה אם חלילה הממשלה לא תמשיך, תהרוס את השבת תהרוס את הגיור ותכניס לא יהודים".

במענה לשאלה מדוע לא להצביע דווקא לבצלאל סמוטריץ׳ כדי להציל את הגוש, השיב השר אריה דרעי: "על פי הסקרים שלי סמוטריץ׳ עובד על המנדט השישי, אל דאגה סמוטריץ יעבור".

תנועת ש"ס .אריה דרעי בצלאל סמוטריץ בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד