כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
לקראת ההמלצות אצל הנשיא

המאבק על הרוטציה: נפתלי בנט ייפגש עוד השבוע עם לפיד ונתניהו

הערב פורסם כי יו"ר ימינה מתעתד לפגוש עד סוף השבוע גם את ראש הממשלה נתניהו וגם את יו"ר יש עתיד לפיד לפני שיעלה למשכן הנשיא להמליץ למי הוא מעניק את המנדט להרכבת הממשלה | רביב דרוקר מפרסם כי מתקיימים דיונים בין אנשי לפיד ובנט בנוגע לרוטציה

המאבק על הרוטציה: נפתלי בנט ייפגש עוד השבוע עם לפיד ונתניהו
נתניהו/בנט/לפיד צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

למרות שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד מחזיק בדעה לפיה הוא לא ייתן לאף אחד אחר בגוש שלו את ראשות הממשלה, מפרסם הערב (שלישי) הפרשן רביב דרוקר בחדשות 13 כי כבר מתקיימים דיונים בין מקורבי בנט ולפיד במטרה למצוא נוסחה שתאפשר הקמת ממשלה בלי בנימין נתניהו.

אמנם בנט עצמו כלל לא הביע הסכמה לכך שהוא יעזוב את גוש הימין-נתניהו וילך עם מחנה רק לא ביבי, אך דרוקר מפרסם כי בין הנציגים של השניים קיימת הסכמה עקרונית למהלך, והמחלוקת ביניהם היא מי מהם יהיה ראשון ברוטציה.

לדברי פרשן 'חדשות 13', השניים אומנם סומכים איש על חברו שהרוטציה לא תופר באופן בוטה, אך הם חוששים כי במקרה שנתניהו יעזוב את הזירה הפוליטית, יוכל השני להרכיב קואליציה אחרת, ולא יזדקק כלל לרוטציה. בשל כך, כל אחד מהם מתעקש להיות ראשון ברוטציה.

בתוך כך, הכתב הפוליטי של הערוץ ספי עובדיה מפרסם כי יו"ר ימינה נפתלי בנט צפוי להיפגש עד סוף השבוע גם עם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד וגם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

יאיר לפיד נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד