כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
שיריונים בליכוד בתמורה להמלצה

דיווח: ההצעה הנדיבה של נתניהו לבנט

ראש הממשלה נתניהו מוכן להרחיק לכת ולשים את כל המשקעים בצד ולו בכדי שלא יובס ויסולק בבושת פנים מבלפור. על פי דיווח הערב, נתניהו הניח הצעה מפתה בפני נפתלי בנט - בעצם כל מה שהוא ממתין לו כבר שנים ארוכות | בנט לא מתלהב ומגיב: "עושה כל מאמץ להקים ממשלה" בראשותו? מן הסתם

דיווח: ההצעה הנדיבה של נתניהו לבנט
בנימין נתניהו ונפתלי בנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במטרה לשמור על רוב בגוש הימין, ראש הממשלה בנימין נתניהו זקוק להמלצתה של סיעת 'ימינה' על שבעת ח"כיה - עליו בפני נשיא המדינה, ומסתבר כי למען זאת, הוא מוכן לשלם ולשלם המון, כך מתברר מדיווח של פרשן ׳חדשות 12׳ עמית סגל.

על פי הפרסום, ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לנפתלי בנט, כי בתמורה להמלצה שלו בפני הנשיא, כי הוא יעניק לו כניסה מיידית למפלגת 'הליכוד', הצעת ראש הממשלה נתניהו לבנט כוללת שריונים ברשימת הליכוד.

נתניהו מציע לבנט הצעה מפתה, הכוללת שריון לכל חברי סיעת 'ימינה' ב-37 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד בשתי מערכות הבחירות הקרובות, ללא קשר לשאלה מתי הן יערכו.

בנוסף, מוצע לבנט ייצוג באותו יחס במרכז הליכוד ובקרב מתפקדי המפלגה, דהיינו כ-17% מחברי כל המוסד. נתניהו נפגש השבוע עם יו"ר מרכז 'הליכוד' חבר הכנסת חיים כץ, כדי לקבל את הסכמתו למהלך.

המטרה של ראש הממשלה היא להשאיר את בנט בגוש הימין, שלא לחבור ל'גוש השינוי', שם גם רומזים על תרחיש כי הוא יכהן כראש הממשלה ראשון ברוטציה.

ב'ימינה' הגיבו לפרסום ומסרו: "נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשיריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".

בנימין נתניהו נפתלי בנט מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד