כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חג עצוב בקהילה

טרגדיות בלייקווד: צעיר חרדי טבע למוות; גננת נפטרה מקורונה

טרגדיה כפולה בחג הפסח בקהילה החרדית בליקווד, ניו ג'רזי: במהלך יום טוב ראשון של חג הלכה לעולמה גננת אהובה ומוכרת כשהיא רק בת 51, מכריה מספרים על אישה אצילית ומיוחדת | ביום שלישי טבע למוות צעיר בן 20 מבני הקהילה, בן למשפחה מוכרת מאוד בעיר התורה שבארה"ב

טרגדיות בלייקווד: צעיר חרדי טבע למוות; גננת נפטרה מקורונה
נרות צילום: pixabay

לייקווד החרדית מתאבלת בעקבות פטירתו של יעקב בן דוד ז"ל, בן ה-20, שטבע למוות ביום שלישי בתאונת שיט.

מלשכת השריף של מחוז המילטון באיווה הסמוכה לניו ג'רזי, נמסר כי הנפטר טבע בתאונת שיט באגם 'וול ליטל'. שלושה בחורים נוספים שהיו איתו ניצלו באירוע, לאחר שסירתם התהפכה.

על פי הדיווח הצעיר נפטר במקום, לאנשי ההצלה לא היתה אפשרות להצילו. המשפחה היא משפחה מוכרת מאד בלייקווד, ואחת המשפחות החשובות בעיר.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי סיבת האירוע עדיין בחקירה, הנפטר הוטס ללייקווד ביום שלישי, והלווייתו נערכה בשעה 00:15 ליל יום רביעי בלייקווד, הוא נטמן למנוחת עולמים בבית העלמין בשדרות רמזי.

טרגדיה נוספת אירעה בלייקווד, הגברת נחמה כהן ע"ה נפטרה ביום טוב, שבועיים לאחר שחלתה בנגיף הקורונה והיא בת 51 בלבד. המנוחה הותירה אחריה ששה ילדים, שניים מהם עדיין לא נשואים.

ידידי המשפחה מספרים על אישה אצילה שתמיד היתה מפזרת אופטימיות ואנרגיות חיוביות לכל מי שפגשה. למחייתה עבדה כגננת מסורה שהילדים זוכרים לטובה ומבכים מרה את לכתה.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

טרגדיה בלייקווד קורונה אסון טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד