ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"אין יותר ימין"

בעקבות הנאום של מנסור עבאס: נתניהו התקשר - סמוטריץ׳ סינן

לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליו"ר 'הציונות הדתית', אך האחרון סירב לענות לו ומאשים אותו בעצם כמי שמשך בחוטים מאחורי הקלעים: "נתניהו עורך מסע הלבנה" | גם ב'תקווה חדשה' זועמים: "אין יותר ימין, רק ביביזם"

בעקבות הנאום של מנסור עבאס: נתניהו התקשר - סמוטריץ׳ סינן
בנימין נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ שורר כעס רב על ראש הממשלה.

על פי דיווח הערב (חמישי) ב'ynet', נתניהו חייג הערב לסמוטריץ׳, אך האחרון סינן אותו. מקרוביו טוענים כי סמוטריץ׳ כועס: "הוא זועם על מסע ההלבנה שעורך נתניהו למפלגת רע"מ שתומכת בטרור ומתנגדת להגדרתה של מדינת ישראל מדינה יהודית".

בנוסף, גורמים במפלגה סיפרו ל'ערוץ 7' כי הם חוששים להמליץ על נתניהו כפי שהתחייבו, ואחר כך לגלות שנתניהו מקבל את המנדט מהנשיא כדי להקים ממשלה עם רע"מ.

בינתיים, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' שומר על שתיקה, ומסתפק בסימון "לייקים" לציוצים בטוויטר שתוקפים את ה"הכשר" שמעניק נתניהו לעבאס.

גם ב'תקווה חדשה' של גדעון סער זועמים על נתניהו ועל סמוטריץ׳ עצמו בעקבות "הסכמתם שבשתיקה" לצירוף רע"מ ומנסור עבאס לקואליציית נתניהו, כך אמרו בכירים במפלגה ל'ישראל היום'.

"מות האידאולוגיה של הימין. אין יותר ימין אלא רק ביביזם. השתיקה של סמוטריץ' היא בושה. לנוכח הגמגום של סמוטריץ' וחבריו, מי יוכל לבוא בטענות לבנט, לסער או להאוזר ולהנדל אם יצטרפו לממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת?", הוסיפו הבכירים.

מנסור עבאס בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד