כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברקע תמיכתו בסער

ראש מועצת יש"ע קורא: "נתניהו צריך ללכת הביתה"

על רקע סבב ההמלצות אצל הנשיא שכבר נראה באופק, ראש מועצת יש"ע ותומכו של סער, קרא לראש הממשלה ללכת הביתה: "להפסיק עם כל השטיקים" | בנוסף פסל אפשרות של ממשלה בהימנעות עבאס: "רע"מ היא מפלגה אנטי-ציונית"

ראש מועצת יש"ע קורא: "נתניהו צריך ללכת הביתה"
דוד אלחייני ואלקין צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנתניהו קרא לראשי 'ימינה' ו'תקווה חדשה' לבוא ולהצטרף לממשלתו, יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני קורא היום (שישי) לראש הממשלה לפרוש.

"הכול בידיים של ראש הממשלה. אפשר להקים מחר קואליציה של ממשלת ימין", טען אלחייני, שתומך בסער והמשיך, "כל מה שהוא צריך לעשות זה להפסיק עם כל השטיקים ולהגיד 'אחרי 4 מערכות בחירות אני הולך הביתה'".

על האפשרות שתקום ממשלה בהימנעות המפגלה האיסלאמית, אמר אלחייני ב'כאן ב': "אנחנו צריכים להוקיע כל ניסיון להוליך שולל את ציבור הבוחרים. רע"מ היא מפלגה אנטי- ציונית".

"לא הופתעתי. יד אחת מושטת קדימה ויד שנייה מסתירה את הכוונות שלה. רה"מ התחייב לפני הבחירות שלא ישב עם מנסור עבאס", הוסיף על נאומו אמש של יו"ר 'רע"מ'.

כזכור, אתמול נשא עבאס נאום פייסני, ולא פסל אף תמיכה בכל ממשלה, אך לא הכריז על מי ואם ימליץ: "אני נושא תפילה לחיים משותפים על בסיס שוויון אמיתי. אני מושיט יד בשמי ובשם חבריי והציבור הערבי שבחר בנו כדי לייצר הזדמנות לחיים משותפים".

דוד אלחיאני ביבי נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד