כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
וְהִיא שֶׁעָמְדָה לַאֲבוֹתֵינוּ וְלָנוּ

צפו: כשהעיתונאי עלה לרקוד עם הזמר החרדי

במהלך הופעה של הזמר מרדכי שפירו בארה"ב, הפתיע העיתונאי חובש הכיפה בן שפירו כשעלה על הבמה ורקד יחד עם הזמר לקול צלילי השיר 'והיא שעמדה' • צפו

צפו: כשהעיתונאי עלה לרקוד עם הזמר החרדי
מרדכי ובן שפירו צילום: צילום מסך

העיתונאי האורתודוקסי בן שפירו נצפה ביום חמישי, חול המועד פסח, בהופעה של הזמר החרדי מרדכי שפירו בארה"ב. מרדכי, בוגר להקת הילדים המיתולוגית 'פרחי מיאמי', בה אף היה סולן, נחשב היום לאחד מגדולי הזמר החסידי.

במהלך ההופעה הפתיע העיתונאי האורתודוקסי חובש הכיפה שנחשב לאחד מהעיתונאים הגדולים בעולם ומתחזק חשבון טוויטר עם למעלה מ-3.4 מיליון עוקבים - את הקהל, ועלה לרקוד עם מרדכי על הבמה לצלילי השיר "והיא שעמדה".

כזכור, לפני כחודש בן שפירו הפתיע רבים בקהילה היהודית האורתודוכסית, כאשר הוא והזמר איתן כץ פרסמו שניהם סרטון וידאו, בו הם מבצעים יחדיו את הלהיט "למענך" של כץ. בתיעוד נראה כץ מלווה את עצמו בגיטרה ואילו שפירו פורט על מיתרי הכינור שלו.

השניים היו חברים לכיתה בתיכון. שפירו ניגן בעבר את "למענך" עבור הקהל שלו, וחשף שהוא למעשה זה שליווה את הביצוע המקורי בכינור, באלבומו הראשון של איתן כץ. שפירו הוא אחד העיתונאים הכי מפורסמים בארצות הברית, לתוכנית היומית שלו מאזינים מיליונים.

 

בן שפירו מרדכי שפירא מרדכי שפירו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד