י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מייצרי החיסון מגיבים

ביום הולדתו: הנשיא שהתחסן נמצא חיובי לקורונה

כארבעה חודשים לאחר שהתחסן מפני נגיף הקורונה בחיסון הרוסי, נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס נמצא חיובי לקורונה ביום הולדתו, אך מצבו טוב | במכון שייצר את החיסונים מגיבים ומספקים תשובה

ביום הולדתו: הנשיא שהתחסן נמצא חיובי לקורונה
אלברטו פרננדס צילום: מתוך הפייסבוק שלו

ארגנטינה אישרה בשבת כי הנשיא אלברטו פרננדס נבדק ונמצא חיובי לנגיף הקורונה. מבית הנשיא נמסר כי הוא במצב בריאותי טוב למרות שהוא סבל מכאב ראש קל וחום. כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

פרננדס, שמלאו לו 62 ביום שישי, עדכן בטוויטר כי הוא נמצא בבידוד כמו כל מקרה קורונה סטנדרטי, לאחר שבדיקה ראשונית הראתה שהוא נושא את הנגיף, למרות שקיבל את החיסון 'ספוטניק 5' תוצרת רוסיה התחילת השנה האזרחית.

בהודעה שפרסם רופאו של הנשיא, פדריקו סאבדרה, נאמר כי מצבו של הנשיא טוב "בגלל שהוא חוסן נגד קורונה", הנשיא פרסם הודעה לתקשורת, "הייתי רוצה לסיים את יום ההולדת שלי בלי החדשות האלה, אבל אני צריך רוח טוב", אמר פרננדס

מכון גמלאיה ברוסיה, שפיתח את החיסון ספוטניק 5, פרסם הודעה בעקבות הדיווח כי נשיא ארגנטינה נדבק. "ספוטניק 5 יעיל ב -91.6% כנדר הידבקות, ויעיל ב -100% כנגד מקרים חמורים של נגיף הקורונה", עוד נאמר כי "החיסון מבטיח החלמה מהירה ללא תסמינים חמורים".

ארגנטינה במקום בסגר מדרגות שונות כבר יותר משנה, הנגיף קטל עד היום יותר מ -56,000 בני אדם במדינה. כ -682,868 ארגנטינאים התחסנו עד כה, כאשר אנשים מבוגרים ועובדי שירותי בריאות קיבלו עדיפות, כך נמסר מהממשלה.

נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס ספוטניק 5 חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד