ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הייתה פגישה טובה"

רגע לפני ההמלצות אצל הנשיא: לפיד נועד עם בנט במהלך הלילה

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר ימינה נפתלי בנט נועדו אמש (מוצ"ש) לראשונה מאז הבחירות | השניים דנו במאמצים להרכבת ממשלה ובהיערכות לסבב ההמלצות בבית הנשיא | "פגישה טובה, תתקיים פגישה נוספת בקרוב", נמסר מטעם לפיד בסיום הפגישה, לקראת השעה 02:00 בלילה

רגע לפני ההמלצות אצל הנשיא: לפיד נועד עם בנט במהלך הלילה
נתניהו, לפיד ובנט במליאת הכנסת צילום: פלאש 90

לפיד נפגש עם בנט במהלך הלילה: רגע לפני סבב ההמלצות אצל הנשיא, השניים סיכמו להמשיך להיפגש, "היתה פגישה טובה".

לאחר שנפגש עם ראש הממשלה נתניהו ביום שישי האחרון, אתמול במוצאי פסח נפגש נפתלי בנט יו"ר ימינה עם יו"ר יש עתיד, פגישה שנמשכה כשעתיים וחצי, לאחר הפגישה שהסתיימה בסביבות 02:00 לפנות בוקר, יש עתיד פרסמה: "לאחר שעתיים וחצי, הסתיימה פגישתם של יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, הייתה פגישה טובה ותתקיים פגישה נוספת בקרוב".

במהלך הפגישה אמרה יו"ר סיעת ימינה, ח״כ איילת שקד במימונה של מרכז ישיבות בני עקיבא: "החג הזה מסמל חירות ואחדות ואני מאוד מקווה להוציא את עם ישראל לפחות לחירות פוליטית ולהקים ממשלה לאומית, טובה, יציבה ומתפקדת. ממשלה שתעבוד עבור אזרחי ישראל ותקדם את הערכים שחשובים לנו. אנו עובדים לילות כימים על מנת לעמוד בהבטחה שלנו למנוע בחירות חמישיות על אף התוצאות המורכבות, כולי תקווה שנצליח!".

בתוך כך אומר הבוקר איתמר בן גביר ברשת ב': כי "צריך לנסות להפוך אבן אחרי אבן כדי להביא את סער ולהקים ממשלת ימין - קח אחריות, חזור הביתה. אל תגרור את ישראל לבחירות חמישיות". עוד אמר בן גביר, על קואליציה אפשרית בתמיכת רע"מ: "מנסור עבאס הלך לבקר רוצחי ילדים ואמר שהם לוחמי חירות וחופש. אתה רואה את נתניהו מתקשר אליו לאשר פעולה בעזה?".

בתוך כך זאב קם מדווח הבוקר: כי במפלגות החרדיות דחו הצעה להצטרף לממשלת 61 שבראשה יעמוד בנט, ללא ליברמן וללא הישענות מבחוץ על המפלגות הערביות. החרדים סירבו והבהירו שלא ניתן לשבת עם לפיד בממשלה, גם כשהוא אינו עומד בראשה, מאחר שאין דרך להגיע להסכמות במצב כזה על חוקי הגיוס, גיור ופסקת התגברות.

יאיר לפיד נפתלי בנט ביבי נתניהו פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד