י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מבצע החיסונים נמשך

3 ערים חרדיות עם 0 חולים חדשים

אשתקד בימים אלו עיכלנו את המצב החדש אליו נקלענו. והחלה ההתמודדות לקיום מנייני תפילות אירועים ושאר ההשלכות של ההגבלות המחמירות | הבוקר דווחו במשרד הבריאות כי ב-3 מתוך 7 הערים החרדיות לא נרשמו חולים חדשים בשבוע האחרון

3 ערים חרדיות עם 0 חולים חדשים
אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

המגזר החרדי מסכם בימים אלו שנה להסתה נוראית מחד, והתמודדות מיוחדת מאידך עם ההגבלות שהוטלו עלינו עם פרוץ נגיף הקורונה במלוא עוזו אשתקד בימים אלו.

הבוקר (ראשון) דווחו במשרד הבריאות כי המגזר החרדי ממשיך במגמה המבורכת וב-3 מתוך 7 הערים החרדיות המסוקרות מידי יום בדו"ח מיוחד. לא התווסף אף לא חולה אחד במהלך השבוע האחרון.

על פי נתוני משרד הבריאות במהלך הסוף שבוע האחרון התווספו במגזר החרדי 20 חולים חדשים, נתון המהווה 4% מתוך 540 החולים שהתווספו במדינה. הממוצע השבועי אף הוא ממשיך לרדת ועומד נכון לבוקר זה על 316.

הערים החרדיות חזרו להיות כולן צבועות בירוק. בעיר קריית יערים התווספו בשבוע האחרון 2 חולים חדשים. בערים רכסים ומודיעין עילית הצטרפו 6 חולים חדשים בשבוע האחרון לסטטיסטיקה. עיר בני ברק כולה התווספו 11 חולים חדשים בלבד. וכאמור בערים עמנואל ביתר עילית ואלעד לא התווסף אף לא חולה אחד בשבוע האחרון.

בתוך כך דווח הבוקר כי 124 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-834,185. על פי הנתונים, אמש בוצעו 12,077 בדיקות לחשודים כחולי קורונה ומקדם ההדבקה עלה ל-0.66.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 5,946. ומספר המונשמים המשיך לרדת ועומד כעת על 175 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 349 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,232.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 1.1%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,257,002 בני אדם. במקביל, 4,816,231 בני אדם התחסנו במנה השניה.

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד