י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בדרך לפסגה

המדינה שעוקפת את ישראל באחוזי המתחסנים

מדינה קטנה במזרח בדרך לעקוף את ישראל במבצע החיסונים. בהוטן קיבלה חיסונים של אסטרהזניקה משכנתה הודו ונכון לנתונים שפורסמו אתמול, חוסנו עד כה כ-460 אלף תושבים מכלל אזרחי המדינה

המדינה שעוקפת את ישראל באחוזי המתחסנים
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בהוטן היא מדינה במזרח העולם השוכנת בהרי ההימלאיה והיא בדרה לעקוף את ישראל באחוז המתחסנים.

אמנם המדינה הקטנה מונה רק כ-700 אלף בני אדם, אך יאמר לזכותה כי רק לפני כשבוע החל במדינה מבצע החיסונים ובמסגרתו מחסנת המדינה מדי יום כ-100 אלף אזרחים - מה שהקפיץ אותה במהירות למקום השני בטבלה בדרכה לעקוף את ישראל.

בהוטן קיבלה חיסונים של אסטרהזניקה משכנתה הודו ונכון לנתונים שפורסמו אתמול, חוסנו עד כה כ-460 אלף תושבים. עם זאת, מספר המתחסנים החל לרדת ביום הרביעי למבצע החיסונים ולא ברור אם הסיבה לכך היא פשוט כי רוב האנשים כבר מחוסנים ונשארו פחות אנשים לחסן – או שזה בשל תופעות לוואי כתוצאה מהחיסון.

בתוך כך דווח הבוקר כי 124 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-834,185. על פי הנתונים, אמש בוצעו 12,077 בדיקות לחשודים כחולי קורונה ומקדם ההדבקה עלה ל-0.66.

מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 5,946. ומספר המונשמים המשיך לרדת ועומד כעת על 175 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 349 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עלה אף הוא ועומד כעת על 6,232.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עמד הבוקר על 1.1%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,257,002 בני אדם. במקביל, 4,816,231 בני אדם התחסנו במנה השניה.

הודו הימלאיה קורונה אסטרהזניקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד